Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Doprava a platba

Při nákupu v našem internetovém obchodě máte možnost si vybrat hned z několika způsobů dopravy i plateb. Pokud prozatím váháte, který z nich je pro vás nejvýhodnější, mohla by vám pomoci tato stránka.


Způsoby dopravy

Vyberte způsob dopravy, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


Osobní odběr na prodejnách

Nechce se vám čekat na pošťáka? Vadí vám fronty u přepážek? Máme pro vás řešení! Objednejte si v našem e-shopu zboží za internetové ceny a jako způsob dopravy zvolte osobní odběr na prodejně Euronics. Vaši zásilku dopravíme do místa, které si sami vyberete a na vás zůstane jen vyzvednout si ji v takovém čase, který vyhovuje právě vám! Více se dozvíte ZDE.



Prémiová doprava HDS Komfort

Služba HDS Komfort nabízí svým zákazníkům dopravu do domu, bytu nebo kanceláře a to vždy v předem dohodnutý čas. Využijete-li pro přepravu zásilky služeb této společnosti, můžete si být jisti, že budete včas a správně informováni o každém jejím pohybu.

Balík vám navíc v případě potřeby doručí i v pozdějších večerních hodinách a řidič se závozníkem vám pomohou s výnosem do patra*. Samozřejmostí je také vyřízení všech potřebných dokladů (včetně splátkových smluv) a využít můžete i odvozu obalů či starého, již nefunkčního, výrobku.


Služby zdarma v rámci komfortního doručení:

  • Informace o termínu doručení s přesností na 120 minut

Doručení Vaší zásilky je řízeno z moderně vybaveného call centra řadou operátorů. Informaci o stavu vyřízení zásilky můžete žádat u partnera (internetového obchodu), u kterého jste zboží objednali. Termín doručení zásilky je domlouván s přesností na 120 minut. V případě žádosti zákazník nebo špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici volá řidič přímo zákazníkovi 30 minut před doručením.

  • Doručení do domu nebo bytu dvěma pracovníky HDS

Nemusíte se bát, že by vám pracovník HDS doručil zboží pouze za první uzamykatelné dveře. *Řidič společně se závozníkem přinesou zásilku na místo, které si sami určíte a pomohou Vám s transportem i v případě, že Váš dům není vybaven výtahem - maximálně však do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku je taktéž nutné aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

  • Předání výrobku, ne krabice

Po transportu na místo určení Vám řidič zásilku z krabice může vybalit a společně překontrolujete, zda se opravdu jedná o zboží, které jste si u nás objednali. Ověříte si zároveň, že výrobek je kompletní, nepoškozený a v nejlepší kondici. Případné problémy se záměnou zboží, chybějícím příslušenstvím nebo jinou vadou výrobku, tak vyřešíte z pohodlí domova a ihned!

  • Kompletní předání a potvrzení dokladů

Řidič HDS Vám předá veškeré doklady a záruční list (může Vám ho na místě rovnou i potvrdit). Pokud objednáváte zboží na splátky, rovněž s Vámi vyřídí všechny potřebné dokumenty. Odpadá Vám tak nutnost chodit do některé ze splátkových společností a potřebné smlouvy vyřizovat zvlášť!


  • Odvoz vysloužilého výrobku
  • Pokud jste si zakoupili nový spotřebič a toho starého se potřebujete zbavit, pracovníci HDS Vám s tím rádi pomohou. Aby však mohli vysloužilý produkt odvést, musí být v nerozebraném stavu a zároveň nepoškozený (v případě mrazniček taktéž zbavený námrazy). Pouze v takovém případě ho mohou pracovníci HDS přijmout a odvést k likvidaci. A rádi to i udělají! V zákoně o odpadech § 37g písm. a) jsou stanoveny výjimky spotřebičů, které do zpětného odběru nepatří: např. bojlery, klimatizační jednotky, pokud jsou stálou, pevnou a nedílnou součástí staveb, akumulační kamna aj.

    • Odvoz obalů

    Pracovník HDS přivezl nový spotřebič, společně jste ověřili, že výrobek je v pořádku a v ruce držíte i všechny potřebné doklady. Po vybalení ale zůstala spousta obalů a krabic, ze kterých Vás jímá hrůza. Navíc byste se raději než úklidu věnovali zkoumání a seznamování se s novým spotřebičem? V takovém případě využijte služby Odvozu obalů a pracovník HDS uklidí vše za Vás!

    Základní zapojení u vybraných spotřebičů

    Naši technici vám usadí nový spotřebič, kam si jen budete přát, odstraní z něj ochranné a aretační prvky a připojí jej k elektrické zásuvce, případně k odpadu. Společně také vyzkoušíte první spuštění přístroje. Před samotným příjezdem našich techniků prosím zajistěte volný průchod k místu, kde budete chtít nový spotřebič umístit. Zároveň si zkontrolujte, že se v jeho blízkosti nachází elektrická zásuvka či potřebné odpady, ke kterým bude možné přístroj zapojit. Součástí základního zapojení není demontáž starých spotřebičů, proto je prosím před příjezdem našich techniků odpojte od ventilů, odpadů a el. sítě. Služba se vztahuje pouze pro volně stojící zboží, kategorie myček, praček, sušiček, lednic a TV.

    Specifikace služby dle typu spotřebiče:

    Zapojení lednice: novou lednici vám usadíme do roviny a vybalíme všechny vnitřní police a šuplíky. Lednici tak bude potřeba pouze připojit k zásuvce s elektrickou energií. Toto zapojení však naši technici při instalaci neprovádějí, jelikož chladicí kapalina v kompresoru se musí po převozu a před samotným spuštěním lednice nejprve ustálit.

    Zapojení volně stojící myčky, pračky nebo sušičky: nový spotřebič vám rozbalíme, odstraníme všechny aretační a ochranné prvky a umístíme jej do roviny. Rovněž provedeme připojení na odpad, vodu a do elektrické zásuvky. Následně naši technici odzkoušejí, zda je v pořádku těsnost ventilu a vyčkají na rozsvícení spotřebiče. Tím si ověříte jeho funkčnost. Dále již pokračujete podle přiloženého návodu.

    Zapojení TV: technici vybalí vaši novou televizi z krabice a odstraní všechny ochranné prvky. Usadí ji do stojanu (pokud je přiložen v balení) a televizi postaví, kam si budete přát. Televizi můžete společně také zapnout, abyste si ověřili, že je televize v pořádku. Připojení ostatních kabelů (HDMI, SCART, anténa, apod.) se při základní instalaci neprovádí!

    Součástí základní instalace není: připojení spotřebiče do svorkovnice (na napětí 380 V nebo 230 V), připojení či odpojení plynu, rozvádění jakýchkoliv energetických sítí (prodlužování přívodů vody, kanalizace, aj.), úpravy zásuvek, zapojení vestavných spotřebičů, upevnění televizorů na zeď, instalace programu na TV a zapojení kabelů (HDMI, USB, SCART, ANT., apod.), či usazení spotřebičů s mezikusem.

    POZOR! Naši technici nejsou vybaveni redukcemi či jiným instalačním materiálem a bude-li takový při připojení spotřebiče potřeba, je nutno, aby jej zákazník měl zajištěn. V opačném případě se může stát, že služba instalace nebude provedena.


    Zpoplatněné služby na objednávku:

    • Doručení i po 17 hodině (199,- Kč)

    Máte náročnou pracovní dobu? A není možné Vám zásilku doručit během dne domů ani do zaměstnání? Nevadí, HDS Vám vyjde vstříc! S operátorem call centra si domluvíte termín, který bude vyhovovat oběma stranám (mezi 17 - 20 hodinou) a v poklidu si na doručení počkáte po návratu domů. Nemusíte si už lámat hlavu nad tím, kdy a kam zásilku objednat!

    • Sobotní závoz zboží (299,- Kč)

    Pokud pracujete takzvaně od nevidím do nevidím a nevyhovuje Vám běžná doručovací ani prodloužená doba (mezi 17 – 20 hodinou), pak využijte sobotního závozu zboží. Jedna z operátorek HDS call centra s Vámi domluví čas (mezi 8 – 16 hodinou), který nebude narušovat Vaše víkendové plány a bude Vám vyhovovat. Službu je momentálně možné využít pouze na území hlavního města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných našim Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod.

     

    Sazba za přepravu komfortním doručením HDS: 499,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.


    Zákaznické centrum HDS: 577 055 056, www.dopravadomu.cz


    Doprava HDS Standard

    Základní přeprava bez doplňkových služeb pro zboží větších rozměrů a váhy (nad 30kg), nabízená ZDARMA pro zboží tohoto typu s cenou nad 5.990 Kč. Běžná cena služby HDS Standard je 299,- Kč.

    Pokud si budete přát například výnos do patra či odvoz obalu, je nutné si objednat komfortní dopravu HDS Komfort. Za pouhých 499 Kč získáte exkluzivní balíček, u kterého jsou vybrané služby již zahrnuty v ceně.

    Služby HDS Standart

    • 2členná posádka
    • Doručení za první dveře
    • Odvoz vysloužilého spotřebiče*
    • Platba hotově + kartou

    Doprava zdarma při objednání zboží v hodnotě nad 5.990 Kč je časově omezená akce. Pokud zrovna probíhá, zobrazí se vám v košíku u dopravy HDS standard, že je tato doprava „zdarma". Dopravu zdarma zajišťuje společnost HDS.

    *Podmínky pro převzetí vysloužilého spotřebiče

    Zpětně odebraný elektrosprotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení. Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a el. sítě. a připraven k vyzvednutí za prvními uzamykatelnými dveřmi na dodací adrese. Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin. Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, taktéto eletrozáření od vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nákládáním s odpady.



    Česká pošta

    Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, měli byste vědět, že zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi dvěma variantami doručení - do ruky (do práce, do zaměstnání) nebo na poštu.

    S klasickým doručováním zásilek tzv. do ruky se setkal už asi každý. U dveří zazvoní pošťák a předá Vám balíček s Vašim jménem, nebo (pokud doma nejste zastiženi) najdete ve schránce výzvu s oznámením, že si balík můžete vyzvednout na poště. V takovém případě Vás budou pracovníci České pošty informovat navíc ještě sms zprávou nebo emailem.

    Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).

    Cena služby: 119,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    Služba balík na poštu Vám umožňuje svobodně si rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou z 2 600 pošt Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.

    Česká pošta garantuje doručení již v den následující po podání zásilky (to ale musí být uskutečněno do 15.00). Navíc dostanete elektronické potvrzení (SMS nebo e-mail) s informací, že balík je připraven k vyzvednutí (papírové oznámení u této služby nečekejte).

    Cena služby: 79,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    V obou případech může být udaná cena balíku (pojištěná hodnota) až 50 000 Kč v základní ceně služby.

    Kontakt: Zákaznická linka České pošty: 840 111 244, //www.ceskaposta.cz/.



    Osobní odběr na výdejnách HDS

    Upřednostňujete možnost vyzvednout si zboží osobně? Potom nečekejte na chvíli, až Váši zásilku někdo přiveze. Zvolte si jako způsob dopravy „Osobní odběr na výdejnách HDS“ a sami se vydejte na některé z těchto míst (Týniště nad Orlicí, Planá nad Lužnicí).

    Za zásilku můžete zaplatit hotově a hned na místě ji můžete i rozbalit a překontrolovat, zda dorazila v pořádku a nepoškozená. Ověříte si navíc typ, barvu a další parametry zboží. A pokud budete chtít, pracovníci HDS Vám rovnou potvrdí i záruční list.

    Výdejní místa:

    • Týniště nad Orlicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí (areál Elitex)
    • Planá nad Lužnicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Průmyslová 458, 391 11 Planá nad Lužnicí

    Poplatky za osobní odběr a otvírací doba:




    Týniště nad Orlicí 0,- Kč PO-PÁ 8.00 - 18.00 (v pátek do 16.00)
    Planá nad Lužnicí 0,- Kč

    PO-PÁ 09:00 - 12.00, 12:30 - 16:00



    DPD Private - doručování balíků

    Společnost DPD zajišťuje expresní převoz zásilek nejen na území České republiky, ale i ve více než čtyřiceti zemích světa. Díky svým dlouholetým zkušenostem, 2 milionům přepravených zásilek denně i doplňkovým službám, které nabízí svým zákazníkům, se řadí mezi nejvýznamnější dopravní společnosti u nás.

    Základní služby nabízené společností DPD:

    • zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne, kdekoliv po ČR
    • nebudete-li zastiženi, pokus o doručení může být opakován až třikrát
    • zboží můžete pojistit až do výše 50.000 Kč, může přitom vážit max 30 kg
    • každý pohyb zásilky můžete sledovat on-line (www.chcisvujbalik.cz)

    Balík služeb navíc v rámci služby DPD Private:

    • den před termínem doručení budete informováni SMS zprávou nebo e-mailem
    • v den doručení obdržíte upřesnění doručovací hodiny (s tříhodinovým rozptylem)
    • pokud Vám termín doručení nevyhovuje, jednoduše jej změníte
    • o každé změně v doručování zásilky budete informováni (změna termínu, neúspěšný pokus o doručení, apod.)
    • v rámci Prahy, Brna a Ostravy Vám může být balík doručen i v rozmezí 17 - 20 hodiny, aj.

    Cena služby: 119,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    Kontakty: Zákaznická linka DPD: 841 700 700, web: www.dpdbalik.cz



    TopTrans

    Společnost TopTrans působí na českém a slovenském trhu téměř 20 let. Kromě přepravy menších zásilek (např. z internetového obchodu k zákazníkovi), realizuje dopravu zboží mezi velkosklady a výrobci či přepravu nebezpečných látek podle evropských norem. V rámci České republiky disponuje 25 depy, na Slovensku jich má 6. Řídí se mottem: "Blesk je náš pomalejší brácha".

    Základní služby nabízené společností TopTrans:

    • pohyb zásilky můžete sledovat online na www.toptrans.cz a získáte zároveň i kontakt na řidiče, který bude balík doručovat
    • řidič Vás bude cca 1-2 hodiny před doručením balíku kontaktovat
    • není-li zásilka doručena, získáte pomocí SMS zprávy kompletní informaci o tom, proč k jejímu doručení nedošlo (příjemce nezastižen, apod.)

    Základní doručovací termín společnosti TopTrans je 24 hodin. Pokud dokončíte objednávku do 14.00 a zboží je skladem, proběhne doručení Vašeho balíku již následující den v termínu od 8.00 - 18.00 (je potřeba zvolit možnost platby hotově, při převzetí).

    U společnosti TopTrans nelze přiobjednat doplňkové služby.

    Cena služby: 389,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.



    Index spokojenosti s dopravou

    Tento index vyjadřuje míru spokojenosti zákazníka (tzv. Net Promoter Score, NPS) podle jednotlivých způsobů doručení.
    Každému zákazníkovi, který u nás vytvořil objednávku a kterého tak můžeme oslovit, dáváme možnost vyjádřit se, zda by nás na základě své zkušenosti s nákupem doporučil svým přátelům a známým.
    Tato možnost hodnocení je zákazníkům doručována prostřednictvím e-mailu několik dní po uskutečnění objednávky.

     

    Index spokojenosti je vyjádřen v % jako podíl výsledné hodnoty NPS Score k nejvyšší možné dosažitelné hodnotě

    ((|(% Promoters - % Detractors)| + 100) / 200)*100)


    Způsoby platby

    Vyberte způsob platby, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


    Rychlé on-line platby (internetové bankovnictví)

    Internetové bankovnictví je pravděpodobně nejpohodlnější způsob, jak ovládat svůj účet. Z pohodlí domova vyřídíte běžné platby, zkontrolujete si zůstatek na účtu nebo si domluvíte schůzku v bance. Mimo tyto základní operace můžete provádět i spoustu dalších činností, třeba rychle, jednoduše a především bezpečně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě EURONICS.

    Placení objednaného zboží prostřednictvím internetového bankovnictví pro vás bude ideální, pokud této služby běžně využíváte, ale i v případě, že jste teprve začátečníkem. Vše je totiž velmi jednoduché. Stiskem jediného tlačítka vyberete banku, u které je veden váš účet, a následně budete přesměrováni přímo na přihlašovací stránku internetového bankovnictví.

    Zde zadáte vaše přihlašovací údaje a vstoupíte do známého prostředí internetové banky – po úspěšném přihlášení se vám automaticky zobrazí předvyplněný příkaz k úhradě k objednávce z e-Shopu EURONICS.

    Nemusíte tak komplikovaně a zdlouhavě vypisovat číslo účtu, částku ani speciální symboly platby a obávat se, že některý údaj opíšete špatně - vše se automaticky vyplní již při přihlášení. Ještě než peníze odešlete, máte samozřejmě možnost si zadané údaje překontrolovat a teprve poté potvrdit jejich odeslání.

    Výhody platby prostřednictvím internetového bankovnictví:

    • Jednoduchost (k provedení platby vám vystačí stisk jediného tlačítka a potvrzení platby)
    • Rychlost (peníze jsou na účet internetového obchodu Euronics připsány během několika minut, což významně urychluje vyřízení objednávky a odeslání zboží na vaši adresu (oproti běžnému příkazu k úhradě obdržíte zboží i o 2 až 3 dny dříve)
    • Bezpečnost (zprostředkovatel, platební brána PayU, je držitelem licence (povolení) od České národní banky; přenos dat mezi e-Shopem a bankou navíc podléhá několika bezpečnostním protokolům a je bezpečně šifrován (SSL, 3D Secure); platbu nadto provádíte přímo v systému vaší banky, tedy v systému samo o sobě spolehlivě zabezpečeném).
    • Známé prostředí (vše provádíte v prostředí vámi dobře známého internetového bankovnictví)
    • Žádná registrace, žádné poplatky, žádné doplňující informace (není potřeba zadávat informace o vaší platební kartě, či jiné důvěrné údaje)

    V hotovosti/na dobírku

    Pokud nejste majitelem bankovního účtu, nebo je pro Vás jen pohodlnější zaplatit za zboží hotově, není problém! V případě, že jste si jako způsob přepravy vybrali osobní odběr na výdejnách HDS, hotovost od Vás převezmeme při předávce zboží.

    A stejně tomu bude i v případě, že Vám balíček přijde poštou nebo využijete služeb DPD Private - tzv. na dobírku. V obou případech zaplatíte až ve chvíli, kdy Vám druhá strana objednané zboží osobně předá.


    Bězný příkaz k úhradě

    Platbu běžným příkazem k úhradě můžete realizovat hned několika způsoby. Jedna z nejběžnějších variant, jak rychle a pohodlně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě EURONICS, je využít možnosti internetového bankovnictví. Projdete běžnou přihlašovací procedurou, zvolíte běžný příkaz k úhradě a vyplníte všechna potřebná pole. Po té stačí jen příkaz odeslat ke zpracování a za zboží je prakticky zaplaceno.

    Ne každý však ke svému účtu internetové bankovnictví využívá. V takovém případě se nabízí možnost, zajít si přímo na pobočku Vaší banky. Zde si vyplníte formulář (Příkaz k úhradě), který je běžně dostupný v jakékoli bance a přejdete s ním k pokladně. Na základě Vámi zadaných údajů (číslo účtu příjemce = číslo našeho účtu: Česká Spořitelna č.: 4582802/0800, částky a požadovaných symbolů) provede pracovník na pokladně danou transakci a Vy obdržíte potvrzení o zaplacení.

    Podobně můžete postupovat také v případě, že bankovní účet vůbec nevlastníte. Stačí zajít na pobočku České pošty, vyplnit na složence potřebné údaje, které se Vám vygenerují během objednávky a odpovídající částku složit hotově na pokladně.

    I v tomto případě dostanete ústřižek složenky, který slouží jako potvrzení o zaplacení dané částky.

    Záleží pouze na Vašich možnostech a prioritách, pro kterou z těchto variant se rozhodnete! Mějte však na paměti, že především při mezibankovním styku (Vaše banka není stejná jako ta naše) chvíli trvá, než se peníze z účtu na účet převedou.


    On-line platba platebnými kartami

    V současné době Vám většina bank při založení účtu vydá rovnou i platební kartu. Pokud jste majitelem embosované platební karty neboli karty s reliéfem (charakteristické je pro ni vystouplé písmo), potom si u svého peněžního ústavu můžete zažádat o odblokování plateb na internetu. Tedy samozřejmě pouze v případě, že karta nebyla odblokována již při jejím vydání. České banky běžně vydávají dva typy embosovaných karet – VISA a MasterCard.

    Pokud máte v peněžence kartu VISA Electron nebo Meastro, potom to znamená, že jste majitelem elektronické platební karty (bez vystouplého písma). V tomto případě Vaše karta s největší pravděpodobností nebude přizpůsobena pro platby na internetu (nelze ji ani odblokovat). Tuto skutečnost si však raději ověřte u své banky, výjimečně totiž mohou být pro internetové platby využity i karty elektronické.

    Ani ve chvíli, kdy jste majitelem elektronické karty bez možnosti odblokování plateb na internetu, ale nemusíte zoufat. Vaši banku totiž můžete požádat o vystavení tzv. virtuální karty, která je určena výhradně k platbám na internetu. Jak už z názvu vyplývá, karta je pouze virtuální - jedná se tedy pouze o identifikační údaje, ne o kartu jako takovou. Proto s ní rozhodně nezaplatíte v obchodě a neuspějete ani u bankomatu.

    Výhody platby kartou:

    • pohodlný způsob, jak platit za nákupy na internetu
    • jednoduché a intuitivní zadávání platby
    • převod peněz je chráněn moderními technologiemi
    • objednáváte-li dražší zboží, nemusíte vybírat velkou částku peněz z bankomatu
    • aplikace 3D-Secure - nejmodernější a bezpečné (šifrované) řešení

    Jak zaplatit objednávku platební kartou:

    1. Nejprve zvolte možnost „Platba kartou online - předem“, vyplňte kontaktní údaje a po dokončení objednávky vyberte z nabídky typ Vaší platební karty (pokud nevíte, jakou kartu vlastníte – stačí se podívat na její logo).
    2. Po té budete automaticky přesměrováni „do“ Vaší banky. Ta Vás vyzve k zadání identifikačních údajů (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 kód – poslední trojčíslí předtištěné u podpisového proužku karty). Pokud jsou Vámi zadaná data správně a na běžném účtu máte dostatek finančních prostředků, vyšle banka zpět do našeho obchodu potvrzení, že platba byla přijata a objednávka může být zpracována.
    3. Celý proces trvá asi 10 vteřin, a protože majitelem karty i autorem objednávky jste Vy, přijde Vám na e-mailovou adresu informace, zda byla transakce v pořádku provedena nebo zamítnuta. Mimo jiné i proto je vhodné při zadávání kontaktních údajů vyplnit e-mailovou adresu.

    Možné příčiny zamítnutí transakce:

    • Vaše karta není povolena pro platby na internetu
    • nezadali jste správně všechny identifikační údaje
    • nemáte dostatečné množství peněz na Vašem účtu
    • přečerpali jste povolený limit pro transakce na internetu
    • technické potíže

    Bezpečný systém 3D-Secure:

    Říkáte si – a je to vůbec bezpečné? Nemusím se bát, že moji kartu někdo zneužije? Nemusíte! Běžný přenos dat na internetu se uskutečňuje prostřednictvím protokolu HTTP. V případě odesílání informací o Vaší platební kartě se však přechází na protokol HTTPS, který při přenosu data šifruje pomocí nejmodernějších technologií. Proto není potřeba se obávat!

    Navíc, nikdo v rámci internetového obchodu nemá možnost zpracovávat údaje, které při platbě zadáváte – ty totiž zadáváte přímo Vaší bance. Proto je platba přes 3D-Secure aplikaci naprosto bezpečná a spolehlivá.


    On-line splátky se společností Triangl

    Pokud se Vám nedostává finanční hotovosti, ale potřebovali byste nutně novou pračku, ledničku nebo jiný spotřebič, nemusí Vám nutně zůstat oči pro pláč! Využijte možnosti nakoupit v internetovém obchodě www.euronics.cz na splátky a hoďte starosti za hlavu. Pro Vaše pohodlí a možnost volby jsme připravili několik možností od společnosti TRIANGL.

    Nákupu na splátky se společností TRIANGL může využít kdokoliv, komu již bylo 18 let, trvale bydlí na území České republiky a má pravidelný příjem (zaměstnanecký poměr, podnikatelský příjem, mateřská dovolená, starobní nebo invalidní důchod). Velkou předností tohoto spotřebitelského úvěru je možnost nastavit si dobu splácení i výši první zálohy na objednané zboží podle vlastních možností!

    Výhody nákupu na úvěr přes TRIANGL:

    • zakoupit můžete zboží v celkové hodnotě od 3 do 100 tisíc korun
    • nemusíte dokládat potvrzení o výši příjmů (pokud si ho sama společnost nevyžádá)
    • pokud nechcete nebo nemůžete zaplatit počáteční platbu, nemusíte

    Jak nakoupit s TRIANGL?

    1. Vyberte si na www.euronics.cz zboží a vyplňte objednávku.
    2. Jako způsob platby zadejte „Na splátky“. Automaticky budete přesměrováni na stránky www.triangl.cz, kde si podle Vašich možností vyberete nejvýhodnější splátkovou variantu a vyplníte úvěrový formulář.
    3. Zboží Vám přiveze jeden z pracovníků přepravní služby HDS, bez zbytečných průtahů a osobně. Při předávce zkontrolujete společně všechny náležitosti úvěrové smlouvy, podepíšete ji a je hotovo!

    Důležité: K vyřízení žádosti o úvěr budete potřebovat kopii Vašeho občanského průkazu a jakéhokoliv druhého dokladu totožnosti (pas,
    řidičský průkaz, rodný list, průkaz zdravotní pojišťovny, bankovní karta, zbrojní průkaz, apod.). Na papír s kopiemi dokladů připište text o souhlasu s pořízením fotokopií těchto dokladů a podepište se. Dokumenty budete potřebovat (odevzdávat) při předávce zboží.

     

    Kontakt: Zákaznické centrum TRIANGL 810 654 654 (8:00 – 18:00, pracovní dny), www.triangl.cz


    Ukázka splátkových variant:

    • VARIANTA 1/10 – splátková klasika: při převzetí zaplatíte 1/10 z ceny zboží a zbytek doplatíte v 10ti splátkách ve stejné výši jako při odběru zboží.

    Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč

    Počet splátek 10
    Platba při převzetí - záloha 1.000 Kč
    Výše měsíční splátky 1.000 Kč
    RPSN 24,74 %
    výše úvěru 9.000 Kč
    roční úroková sazba 24,74 %
    cena úvěru 1.000 Kč
    celková částka splatná klientem 10.000 Kč


     

     

     

     

     

     

     

    • VARIANTA 0 Kč při nákupu: při převzetí nezaplatíte nic, splácet úvěr začnete až další měsíc v pravidelných 20-ti měsíčních splátkách.
    Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč
    Počet splátek 20
    Platba při převzetí - záloha 0 Kč
    Výše měsíční splátky 620 Kč
    RPSN 27,98 %
    výše úvěru 10.000 Kč
    roční úroková sazba 27,98 %
    cena úvěru 2.400 Kč
    celková částka splatná klientem 12.400 Kč



     

     

     

     

     

     

     

    • VARIANTY 24, 36 rovnoměrných splátek: stále splácíte stejnou částku, to znamená, že při převzetí zaplatíte 1/24 nebo 1/36 z celkové hodnoty úvěru a zbytek doplatíte ve 23 nebo 35 pravidelných měsíčních splátkách ve stejné výši jako byla platba při převzetí zboží.

    Příklad pro zboží v hodnotě 10 000 Kč

    Počet splátek 23 35
    Platba při převzetí – záloha 530 Kč 381 Kč
    Výše měsíční splátky 530 Kč 381 Kč
    RPSN 29,17 % 25,35 %
    výše úvěru 9.470 Kč 9.619 Kč
    roční úroková sazba 29,17 % 25,35 %
    cena úvěru 2720 Kč 3716 Kč
    celková částka splatná klientem 12.190 Kč 13.335 Kč



     

     

     

     

     

     


    On-line splátky Cetelem

    Výhody nákupu na splátky

    • již od 2 000 Kč
    • splátky se řídí vašimi potřebami
    • jednoduché a rychlé vyřízení
    • výhodné pojištění proti nečekaným situacím

    Nákup na splátky je snadný, zabere vám jen pár minut:

    1. Vložte zboží do nákupního košíku.
    2. Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Cetelem".
    3. Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
    4. V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem) a jsou považovány za přísně důvěrné.
    5. Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od Cetelem.
    Pokud byla vaše žádost předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení, BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, Ostrava 702 00 – Přívoz.
    6. O termínu dopravy a předání pořízeného zboží vás budeme informovat.


    Podmínky pro získání úvěru a potřebné doklady

    - Svéprávnost
    - Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
    - Nejsem ve zkušební době ani ve výpovědní lhůtě

    Pro úvěr do 80 000 Kč (včetně)

    1. Kopie platného dokladu totožnosti;
    2. Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
    3. Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu.

    Pro úvěr nad 80 000 Kč

    1. Kopie platného dokladu totožnosti;
    2. Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
    3. Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu;
    4. Doklad pro ověření adresy bydliště (žadatel dokládá pouze tehdy, pokud uvádí jinou adresu bydliště, než je na kopii dokladu o bankovním účtu):
    Doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí;
    (doklad nesmí být starší než dva měsíce);
    5. Doklad pro ověření příjmu:
    Osoba výdělečně činná:
    Potvrzení o výši příjmu nebo poslední výplatní lístek s označením zaměstnavatele nebo daňové přiznání za předchozí zdaňovací období (potvrzené příslušným finančním úřadem);
    Důchodce:
    Potvrzení od plátce starobního nebo invalidního důchodu nebo poslední výpis z účtu nebo poslední složenka prokazující pobírání důchodu;
    (doklad nesmí být starší než jeden měsíc).


    Pojištění schopnosti splácet

    Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy vám nabízíme výhodné pojištění.

    Výhody sjednaného pojištění:

    • jistota v nepříznivých životních situacích,
    • pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
    • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
    • minimálně 3 pojištění za cenu jednoho,
    • součást měsíční splátky úvěru.


    Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Částka k úhradě pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

    TYPY POJIŠTĚNÍ:

    SOUBOR MASTER

    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění je 4,99 % z měsíční splátky úvěru.
    *Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik dle jeho aktuálního zaměstnaneckého statutu

    SOUBOR MASTER PLUS

    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí + Pojištění krádeže a Home Assistance. Úhrada za pojištění je 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru.

    *Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik dle jeho aktuálního zaměstnaneckého statutu

    Chcete-li zřídit Váš úvěr bez pojištění schopnosti splácet, zvolte (ve chvíli, kdy jste přesměrování na stránky BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem).) na první straně možnost „Více informací o pojištění“. Pod textem vyberte možnost „Nová kalkulace bez pojištění rizik“. Po té bude možné zvolit úvěr i bez bezpečného pojištění rizik.

    Kontakt: Zákaznické centrum 257 080 080(pracovní dny 9:00 – 18:00), více informací o nákupu na splátky Cetelem najdete také zde.


    Příklad splácení pro zboží v hodnotě 10 000 Kč:

    Variantu splátek si volíte sami a to přímo na zabezpečeném serveru společnosti Cetelem. Na výběr máte obvykle z následujících možností (vyhrazujeme si právo nabídku aktuálních splátkových variant měnit) :

    • 1/10 bez akontace (0 Kč + 11 x 10): spotřebitelský úvěr, který přitahuje svou jednoduchostí, výhodností a je dlouhodobě oblíbený u všech zákazníků. Splátky je možné uzavřít na zboží v hodnotě od 2.500 Kč do 80.000 Kč.
    • Hlavní výhody: jednoduchost, nízké navýšení a nulová přímá platba (platba při převzetí zboží), krátkodobé splácení a výše měsíční splátky pouze 10% z ceny zboží.

    Počet měsíčních splátek

    11

    Platba při převzetí zboží – přímá platba

    0 Kč

    Výše měsíční splátky

    1000 Kč

    RPSN

    21,31

    Výše úvěru

    10.000 Kč

    Roční úroková sazba

    19,48 %

    Cena úvěru

    1000 Kč

    Celková částka splatná klientem

    11.000 Kč* ceny s DPH, úvěr bez pojištění schopnosti splácet


    • 10 x 10 - zdarma 4: spotřebitelský úvěr, který přitahuje svou jednoduchostí a výhodností. Ihned zaplatíte pouze 10 % z ceny zboží a následně splácíte 10 měsíčních splátek ve výši 10 % z ceny zboží. Úvěr splácíte 4 měsíce a následně máte možnost zbylou část doplatit, aby byl úvěr bez navýšení.
    • Hlavní výhody: nákup zboží v případě, že nemůžete platit v hotovosti, přímá platba pouze 10 % z ceny zboží, možnost splácet 4 měsíce a zbylou část úvěru doplatit, aby byl zcela bez navýšení, výše měsíční splátky pouze 10% z ceny zboží.

    Příklad splácení pro zboží v hodnotě 10 000 Kč:

    Počet měsíčních splátek

    4 + doplatek

    10

    Platba při převzetí – přímá platba

    1.000 Kč

    1.000 Kč

    Výše měsíční splátky

    1.000 Kč

    1.000 Kč

    RPSN

    0

    16,14

    Výše úvěru

    9.000 Kč

    9.000 Kč

    Roční úroková sazba

    0 %

    15,06 %

    Cena úvěru

    0 Kč

    1.000 Kč

    Celková částka splatná klientem

    9.000 Kč

    10.000 Kč

    * ceny s DPH, úvěr bez pojištění schopnosti splácet


    • 1% měsíčně: spotřebitelský úvěr, který umožňuje nákup zboží bez jakékoliv hotovosti.
    • Hlavní výhody: možnost zvolit si délku splácení (5 - 25 měsíců), navýšení pouze 1 % měsíčně, přímá platba od 0% z ceny zboží, přehlednost a jednoduchost.

    Příklad splácení bez pojištění schopnosti splácet:

    Počet měsíčních splátek

    15

    25

    Platba při převzetí – přímá platba

    0 Kč

    0 Kč

    Výše měsíční splátky

    766 Kč

    500 Kč

    RPSN

    23,71

    23,81

    Výše úvěru

    10.000 Kč

    10.000 Kč

    Roční úroková sazba

    21,46 %

    21,55 %

    Cena úvěru

    1.490 Kč

    2.500 Kč

    Celková částka splatná klientem

    11.490 Kč

    12.500 Kč

    *ceny s DPH, úvěr bez pojištění schopnosti splácet

    Prodejce vykonává činnost zprostředkování úvěrů na základě uzavřené smlouvy o spolupráci pro CETELEM ČR, a.s.; je oprávněn vykonávat tuto činnost i pro jiné věřitele.


    On-line splátky se společností Home Credit

    Nákupu na splátky se společností Home Credit může využít kdokoliv, komu již bylo 18 let a má stálý příjem. Vyřízení splátek je velice jednoduché, bez zbytečné administrativy. Potřebovat budete pouze dva doklady totožnosti a nakupovat můžete zboží již od částky 2.000 Kč.

    Výhody nákupu na splátky s Home Credit:

    • Jednoduché a rychlé vyřízení z pohodlí domova, společně s možností elektronického podepsání úvěru pomocí SMS kódu (zboží tak můžete mít doma stejně rychle jako při nákupu za hotové, oproti standardním cca 7 dnům v případě papírového vyřizování smlouvy)
    • Široká nabídka splátkových variant s možností volby délky splácení (6 – 72 měsíců).
    • Zakoupit můžete zboží již od 2.000 Kč.
    • Po celou dobu splácení máte stejně vysokou měsíční splátku.
    • Snadný přístup k online přehledu o transakcích a splátkách zdarma (https://www.spravcefinanci.cz/).
    • Ihned po zakoupení zboží se stáváte jeho majitelem.

    Jaké budete potřebovat doklady?

    • Při nákupu zboží do 50.000 Kč stačí dva doklady totožnosti (pro občany ČR vždy OP + platný řidičský průkaz nebo cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz).
    • Při nákupu zboží nad 50.000 Kč můžete být požádáni o doložení zdroje příjmu (např. potvrzení o výši příjmu u zaměstnanců, důchodový výměr či daňové přiznání).

    Jak nakupovat s Home Credit?

    1. Vyberte si na www.euronics.cz zboží a vyplňte objednávku.
    2. Jako způsob platby zvolte „Splátky Home Credit“. Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni na stránky společnosti Home Credit, kde si zvolíte variantu splácení, která vám vyhovuje (počet splátek, výše akontace, aj.).
    3. Dále vyplníte jednoduchý formulář, ve kterém uvedete všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování. Výsledky budete vědět obratem, navíc vám budou zaslány i na e-mailovou adresu, kterou uvedete při nákupu.
    4. V případě schválení úvěru obdržíte také smlouvu s návodem, jak postupovat dále.

    Pojištění k úvěru:

    • Balíček STANDARD: 1,90 % z pravidelné měsíční splátky úvěru. Pojištění pro případ plné invalidity či smrti následkem úrazu.

    • Balíček PLUS: 3,08 % z pravidelné měsíční splátky úvěru. Pojištění pro případ plné invalidity či smrti následkem úrazu a pracovní neschopnosti, která vznikla následkem nemoci nebo úrazu a trvá déle než 60 dní
    • Balíček PREMIUM: 6,48 % z pravidelné měsíční splátky úvěru. Pojištění pro případ ztráty příjmu, pracovní neschopnosti delší než 60 dní, invalidity i smrti následkem úrazu.

    Kompletní informace k jednotlivým variantám pojištění najdete na této stránce.


    Ukázky splátkových variant:

    Desetina 10 % + 10x 10 %:
    • platba v hotovosti 10 % z ceny zboží
    • 10 splátek ve výši 10 % z ceny zboží
    • navýšení 10 %
    • RPSN: 26,3 %

    Při prodejní ceně 10.000 Kč, akontaci 1.000 Kč, výši úvěru 9.000 Kč, výši splátky 1.000 Kč, počtu splátek 10, lhůtě splatnosti 15. 2. 2015 (při poskytnutí úvěru 15. 4. 2014, první splátce 15. 5. 2014 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15. 6. 2014) je RPSN 26,3 %, roční úroková sazba 21,42 %, celková částka splatná spotřebitelem 10.000 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

    1 % navýšení měsíčně 11 – 25:

    • platba v hotovosti od 0 % ceny zboží
    • splátky 11 - 25 měsíců
    • navýšení 1 % měsíčně
    • RPSN: 23,6 - 24 %

    Při prodejní ceně 10.000 Kč, akontaci 0 Kč, výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 600 Kč, počtu splátek 20, lhůtě splatnosti 15. 12. 2015 (při poskytnutí úvěru 15. 4. 2014, první splátce 15. 5. 2014 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15. 6. 2014) je RPSN 23,9 %, roční úroková sazba 21,42 %, celková částka splatná spotřebitelem 12.000 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

    Nízké splátky 6 – 72:

    • platba v hotovosti od 0 %
    • splátky 6 - 72 měsíců
    • navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty
    • RPSN: 22,0 - 50,3 %

    Při prodejní ceně 10.000 Kč, akontaci 0 Kč, výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 240 Kč, počtu splátek 72, lhůtě splatnosti 15. 4. 2020 (při poskytnutí úvěru 15. 4. 2014, první splátce 15. 5. 2014 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15. 6. 2014) je RPSN 22,0 %, roční úroková sazba 19,90 %, celková částka splatná spotřebitelem 17.280 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

    Vše o nákupu Poradna Prodejny Kontakt

    Registrace

    Porovnání 0

    577 055 777 info@euronics.cz