Doprava a platba

Při nákupu v našem internetovém obchodě máte možnost si vybrat hned z několika způsobů dopravy i plateb. Pokud prozatím váháte, který z nich je pro vás nejvýhodnější, mohla by vám pomoci tato stránka. Prodávající zajišťuje dopravu pouze na území České republiky. V případě, že si Kupující přeje zaslat zboží do zahraničí, není možné takto dopravu realizovat. Kupujícímu se nabídne možnost zaslat zboží na provozovnu Prodávajícího, která je nejblíže místu, kam Kupující zamýšlel zboží doručit (např. prodejna Prodávajícího nejbližší určitému hraničnímu přechodu).


Způsoby dopravy

Vyberte způsob dopravy, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


Osobní odběr na prodejnách

Nechce se vám čekat na pošťáka? Vadí vám fronty u přepážek? Máme pro vás řešení! Objednejte si v našem e-shopu zboží za internetové ceny a jako způsob dopravy zvolte osobní odběr na prodejně Euronics, nebo na výdejním místě prodejny DATART v rámci celé ČR! Vaši zásilku dopravíme do místa, které si sami vyberete a na vás zůstane jen vyzvednout si ji v takovém čase, který vyhovuje právě vám! Více se dozvíte ZDE.



Euronics běžná doprava - s možností odvozu starého spotřebiče

Doručení prostřednictvím Běžné dopravy můžete zvolit pro všechny velké spotřebiče (ledničky, pračky, mrazničky a jiné) a televize od úhlopříčky 32 palců (81 cm). Můžete si zvolit i odvoz starého spotřebiče na ekolikvidaci ZDARMA. Termín doručení si dohodnete s naším operátorem, který vás bude kontaktovat v dohledné době po odeslání objednávky. Následně vám doručíme zboží za první uzamykatelné dveře.

Pokud si zvolíte možnost odvozu starého elektrospotřebiče na ekolikvidaci, tak takový výrobek musí být připraven za prvními uzamykatelnými dveřmi, odpojen, vyčištěn (případně odmrazen apod.).

Cena běžné dopravy je 399 kč.



Euronics komfort



Při doručování dodržujeme nařízená hygienická pravidla, zaměstnanci jsou vybaveni rouškou, desinfekcí, ochrannými brýlemi, a gumovými rukavicemi pro manipulaci se zbožím, instalaci výrobku a při přebírání hotovosti. Vozidlo je denně desinfikováno. Prosíme, abyste při přebírání zboží měli zakryté dýchací cesty.

Služba Euronics komfort nabízí svým zákazníkům dopravu do domu, bytu, nebo kanceláře a to vždy v předem dohodnutý čas. Využijete-li pro přepravu zásilky služeb této společnosti, můžete si být jisti, že budete včas a správně informováni o každém jejím pohybu.

Doručení prostřednictvím Komfortní dopravy můžete zvolit pro všechny velké spotřebiče (ledničky, pračky, mrazáky aj.) a televizory od úhlopříčky 32 palců (81 cm). Součástí služby je doručení do bytu až na místo určení a dále lze zvolit z těchto služeb:

Starý spotřebič prosím k odvozu připravte. Je třeba, aby byl odpojený od rozvodů a v případě mrazniček a chladniček zbaven námrazy

Cena Komfortní dopravy je 599 Kč.

*instalace neplatí pro vestavné spotř., sporáky a bojlery, u kterých je potřeba odborná instalace



Česká pošta

Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, měli byste vědět, že zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi dvěma variantami doručení - do ruky (do práce, do zaměstnání) nebo na poštu.

! Upozornění k dodávání zásilek v důsledku výskytu koronaviru !

Balík do ruky:

Balíky DR a balíky Nadrozměr

Doručovatel s technologií PNC bude vybaven vytištěným tiskopisem výzva z APOSTu.

Doručovatel zazvoní u bytových/domovních dveří. Vyzve adresáta, ať položí osobni doklad, případně další doklad prokazující oprávnění k převzetí zásilky (dále jen doklad) na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupí. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše údaje na Výzvu. Položí Výzvu zpět (v případě dobírky i s prázdnou obálkou pro vložení hotovosti), vyzve adresáta k podpisu a vložení hotovosti do obálky. Převezme výzvu s obálkou, zkontroluje převzatou částku, vypořádá rozdíl (vrátí zpět v obálce a vyčká na převzetí adresátem). V případě požadavku na bezhotovostní platbu, položí POS teminál na zem, zadá provedení platby v PDA, vyzve adresáta k přiložení platební karty na POS terminál a zadání PINu, pokud je požadován. Doručovatel převezme zpět POS terminál, případné tisky z terminálu vloží do obálky a položí na zem, Vyzve adresáta k převzetí účtenek z obálky. Prázdnou obálku si převezme zpět.  Do PDA zadá indikaci „podpis na papír“. Po dokončení doručení, ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem nebo gelem.

Balík do ruky V oblasti, kde hygienická stanice vyhlásila karanténu města/oblasti:

Balíky se uloží bez pokusu o doručení. U těchto ukládaných zásilek odpovědný pracovník dodávací provozovny prodlouží úložní dobu na 15, resp. 30 dnů (podle druhu zásilky). Pokud u zásilky prodloužení úložní doby vyloučil odesílatel nebo není v souladu s podmínkami dané služby, nebude u konkrétní zásilky úložní doba prodloužena. K zásilkám musí být vyhotoveno Oznámení o příchodu zásilky/Potvrzení o převzetí zásilky, ve kterém musí být uveden správný, tj. prodloužený, datum konce úložní doby (je-li to s ohledem na požadavek odesílatele možné).

Oznámení musí být vloženo do domovní schránky adresáta.

U balíků BN postupujeme obdobným způsobem  - viz výše.

S klasickým doručováním zásilek tzv. do ruky se setkal už asi každý. U dveří zazvoní pošťák a předá Vám balíček s Vašim jménem, nebo (pokud doma nejste zastiženi) najdete ve schránce výzvu s oznámením, že si balík můžete vyzvednout na poště. V takovém případě Vás budou pracovníci České pošty informovat navíc ještě sms zprávou nebo emailem.

Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).

Cena služby: 89,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

Služba balík na poštu Vám umožňuje svobodně si rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou z 2 600 pošt Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.

Česká pošta garantuje doručení již v den následující po podání zásilky (to ale musí být uskutečněno do 15.00). Navíc dostanete elektronické potvrzení (SMS nebo e-mail) s informací, že balík je připraven k vyzvednutí (papírové oznámení u této služby nečekejte).

Cena služby: 89,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

V obou případech může být udaná cena balíku (pojištěná hodnota) až 50 000 Kč v základní ceně služby.

Kontakt: Zákaznická linka České pošty: 840 111 244, //www.ceskaposta.cz/.



DPD Private - doručování balíků

Společnost DPD zajišťuje expresní převoz zásilek nejen na území České republiky, ale i ve více než čtyřiceti zemích světa. Díky svým dlouholetým zkušenostem, 2 milionům přepravených zásilek denně i doplňkovým službám, které nabízí svým zákazníkům, se řadí mezi nejvýznamnější dopravní společnosti u nás.

Základní služby nabízené společností DPD:

  • zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne, kdekoliv po ČR
  • nebudete-li zastiženi, pokus o doručení může být opakován až třikrát
  • zboží můžete pojistit až do výše 50.000 Kč, může přitom vážit max 30 kg
  • každý pohyb zásilky můžete sledovat on-line (www.chcisvujbalik.cz)

Balík služeb navíc v rámci služby DPD Private:

  • den před termínem doručení budete informováni SMS zprávou nebo e-mailem
  • v den doručení obdržíte upřesnění doručovací hodiny (s tříhodinovým rozptylem)
  • pokud Vám termín doručení nevyhovuje, jednoduše jej změníte
  • o každé změně v doručování zásilky budete informováni (změna termínu, neúspěšný pokus o doručení, apod.)
  • v rámci Prahy, Brna a Ostravy Vám může být balík doručen i v rozmezí 17 - 20 hodiny, aj.

Cena služby: 99,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

Kontakty: Zákaznická linka DPD: 841 700 700, web: www.dpdbalik.cz



TopTrans

Společnost TopTrans působí na českém a slovenském trhu téměř 20 let. Kromě přepravy menších zásilek (např. z internetového obchodu k zákazníkovi), realizuje dopravu zboží mezi velkosklady a výrobci či přepravu nebezpečných látek podle evropských norem. V rámci České republiky disponuje 25 depy, na Slovensku jich má 6. Řídí se mottem: "Blesk je náš pomalejší brácha".

Základní služby nabízené společností TopTrans:

  • pohyb zásilky můžete sledovat online na www.toptrans.cz a získáte zároveň i kontakt na řidiče, který bude balík doručovat
  • řidič Vás bude cca 1-2 hodiny před doručením balíku kontaktovat
  • není-li zásilka doručena, získáte pomocí SMS zprávy kompletní informaci o tom, proč k jejímu doručení nedošlo (příjemce nezastižen, apod.)

Základní doručovací termín společnosti TopTrans je 24 hodin. Pokud dokončíte objednávku do 14.00 a zboží je skladem, proběhne doručení Vašeho balíku již následující den v termínu od 8.00 - 16.00 (je potřeba zvolit možnost platby hotově, při převzetí).

Společnost TopTrans doručuje zboží pouze PŘED první uzamykatelné dveře. Další doplňkové služby nelze přiobjednat.

Cena služby: 399,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.



Index spokojenosti s dopravou

Tento index vyjadřuje míru spokojenosti zákazníka (tzv. Net Promoter Score, NPS) podle jednotlivých způsobů doručení.
Každému zákazníkovi, který u nás vytvořil objednávku a kterého tak můžeme oslovit, dáváme možnost vyjádřit se, zda by nás na základě své zkušenosti s nákupem doporučil svým přátelům a známým.
Tato možnost hodnocení je zákazníkům doručována prostřednictvím e-mailu několik dní po uskutečnění objednávky.

 

Index spokojenosti je vyjádřen v % jako podíl výsledné hodnoty NPS Score k nejvyšší možné dosažitelné hodnotě

((|(% Promoters - % Detractors)| + 100) / 200)*100)


Způsoby platby

Vyberte způsob platby, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


Rychlé on-line platby (internetové bankovnictví)

Internetové bankovnictví je pravděpodobně nejpohodlnější způsob, jak ovládat svůj účet. Z pohodlí domova vyřídíte běžné platby, zkontrolujete si zůstatek na účtu nebo si domluvíte schůzku v bance. Mimo tyto základní operace můžete provádět i spoustu dalších činností, třeba rychle, jednoduše a především bezpečně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě EURONICS.

Placení objednaného zboží prostřednictvím internetového bankovnictví pro vás bude ideální, pokud této služby běžně využíváte, ale i v případě, že jste teprve začátečníkem. Vše je totiž velmi jednoduché. Stiskem jediného tlačítka vyberete banku, u které je veden váš účet, a následně budete přesměrováni přímo na přihlašovací stránku internetového bankovnictví.

Zde zadáte vaše přihlašovací údaje a vstoupíte do známého prostředí internetové banky – po úspěšném přihlášení se vám automaticky zobrazí předvyplněný příkaz k úhradě k objednávce z e-Shopu EURONICS.

Nemusíte tak komplikovaně a zdlouhavě vypisovat číslo účtu, částku ani speciální symboly platby a obávat se, že některý údaj opíšete špatně - vše se automaticky vyplní již při přihlášení. Ještě než peníze odešlete, máte samozřejmě možnost si zadané údaje překontrolovat a teprve poté potvrdit jejich odeslání.

Výhody platby prostřednictvím internetového bankovnictví:

  • Jednoduchost (k provedení platby vám vystačí stisk jediného tlačítka a potvrzení platby)
  • Rychlost (peníze jsou na účet internetového obchodu Euronics připsány během několika minut, což významně urychluje vyřízení objednávky a odeslání zboží na vaši adresu (oproti běžnému příkazu k úhradě obdržíte zboží i o 2 až 3 dny dříve)
  • Bezpečnost (zprostředkovatel, platební brána PayU, je držitelem licence (povolení) od České národní banky; přenos dat mezi e-Shopem a bankou navíc podléhá několika bezpečnostním protokolům a je bezpečně šifrován (SSL, 3D Secure); platbu nadto provádíte přímo v systému vaší banky, tedy v systému samo o sobě spolehlivě zabezpečeném).
  • Známé prostředí (vše provádíte v prostředí vámi dobře známého internetového bankovnictví)
  • Žádná registrace, žádné poplatky, žádné doplňující informace (není potřeba zadávat informace o vaší platební kartě, či jiné důvěrné údaje)

V hotovosti/na dobírku

Pokud nejste majitelem bankovního účtu, nebo je pro Vás jen pohodlnější zaplatit za zboží hotově, není problém! V případě, že jste si jako způsob přepravy vybrali osobní odběr na výdejnách HDS, hotovost od Vás převezmeme při předávce zboží.

A stejně tomu bude i v případě, že Vám balíček přijde poštou nebo využijete služeb DPD Private - tzv. na dobírku. V obou případech zaplatíte až ve chvíli, kdy Vám druhá strana objednané zboží osobně předá.


Bězný příkaz k úhradě

Platbu běžným příkazem k úhradě můžete realizovat hned několika způsoby. Jedna z nejběžnějších variant, jak rychle a pohodlně zaplatit za nákupy v internetovém obchodě EURONICS, je využít možnosti internetového bankovnictví. Projdete běžnou přihlašovací procedurou, zvolíte běžný příkaz k úhradě a vyplníte všechna potřebná pole. Po té stačí jen příkaz odeslat ke zpracování a za zboží je prakticky zaplaceno.

Ne každý však ke svému účtu internetové bankovnictví využívá. V takovém případě se nabízí možnost, zajít si přímo na pobočku Vaší banky. Zde si vyplníte formulář (Příkaz k úhradě), který je běžně dostupný v jakékoli bance a přejdete s ním k pokladně. Na základě Vámi zadaných údajů (číslo účtu příjemce = číslo našeho účtu: Česká Spořitelna č.: 4582802/0800, částky a požadovaných symbolů) provede pracovník na pokladně danou transakci a Vy obdržíte potvrzení o zaplacení.

Podobně můžete postupovat také v případě, že bankovní účet vůbec nevlastníte. Stačí zajít na pobočku České pošty, vyplnit na složence potřebné údaje, které se Vám vygenerují během objednávky a odpovídající částku složit hotově na pokladně.

I v tomto případě dostanete ústřižek složenky, který slouží jako potvrzení o zaplacení dané částky.

Záleží pouze na Vašich možnostech a prioritách, pro kterou z těchto variant se rozhodnete! Mějte však na paměti, že především při mezibankovním styku (Vaše banka není stejná jako ta naše) chvíli trvá, než se peníze z účtu na účet převedou.


On-line platba platebnými kartami

V současné době Vám většina bank při založení účtu vydá rovnou i platební kartu. Pokud jste majitelem embosované platební karty neboli karty s reliéfem (charakteristické je pro ni vystouplé písmo), potom si u svého peněžního ústavu můžete zažádat o odblokování plateb na internetu. Tedy samozřejmě pouze v případě, že karta nebyla odblokována již při jejím vydání. České banky běžně vydávají dva typy embosovaných karet – VISA a MasterCard.

Pokud máte v peněžence kartu VISA Electron nebo Meastro, potom to znamená, že jste majitelem elektronické platební karty (bez vystouplého písma). V tomto případě Vaše karta s největší pravděpodobností nebude přizpůsobena pro platby na internetu (nelze ji ani odblokovat). Tuto skutečnost si však raději ověřte u své banky, výjimečně totiž mohou být pro internetové platby využity i karty elektronické.

Ani ve chvíli, kdy jste majitelem elektronické karty bez možnosti odblokování plateb na internetu, ale nemusíte zoufat. Vaši banku totiž můžete požádat o vystavení tzv. virtuální karty, která je určena výhradně k platbám na internetu. Jak už z názvu vyplývá, karta je pouze virtuální - jedná se tedy pouze o identifikační údaje, ne o kartu jako takovou. Proto s ní rozhodně nezaplatíte v obchodě a neuspějete ani u bankomatu.

Výhody platby kartou:

  • pohodlný způsob, jak platit za nákupy na internetu
  • jednoduché a intuitivní zadávání platby
  • převod peněz je chráněn moderními technologiemi
  • objednáváte-li dražší zboží, nemusíte vybírat velkou částku peněz z bankomatu
  • aplikace 3D-Secure - nejmodernější a bezpečné (šifrované) řešení

Jak zaplatit objednávku platební kartou:

  1. Nejprve zvolte možnost „Platba kartou online - předem“, vyplňte kontaktní údaje a po dokončení objednávky vyberte z nabídky typ Vaší platební karty (pokud nevíte, jakou kartu vlastníte – stačí se podívat na její logo).
  2. Po té budete automaticky přesměrováni „do“ Vaší banky. Ta Vás vyzve k zadání identifikačních údajů (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 kód – poslední trojčíslí předtištěné u podpisového proužku karty). Pokud jsou Vámi zadaná data správně a na běžném účtu máte dostatek finančních prostředků, vyšle banka zpět do našeho obchodu potvrzení, že platba byla přijata a objednávka může být zpracována.
  3. Celý proces trvá asi 10 vteřin, a protože majitelem karty i autorem objednávky jste Vy, přijde Vám na e-mailovou adresu informace, zda byla transakce v pořádku provedena nebo zamítnuta. Mimo jiné i proto je vhodné při zadávání kontaktních údajů vyplnit e-mailovou adresu.

Možné příčiny zamítnutí transakce:

  • Vaše karta není povolena pro platby na internetu
  • nezadali jste správně všechny identifikační údaje
  • nemáte dostatečné množství peněz na Vašem účtu
  • přečerpali jste povolený limit pro transakce na internetu
  • technické potíže

Bezpečný systém 3D-Secure:

Říkáte si – a je to vůbec bezpečné? Nemusím se bát, že moji kartu někdo zneužije? Nemusíte! Běžný přenos dat na internetu se uskutečňuje prostřednictvím protokolu HTTP. V případě odesílání informací o Vaší platební kartě se však přechází na protokol HTTPS, který při přenosu data šifruje pomocí nejmodernějších technologií. Proto není potřeba se obávat!

Navíc, nikdo v rámci internetového obchodu nemá možnost zpracovávat údaje, které při platbě zadáváte – ty totiž zadáváte přímo Vaší bance. Proto je platba přes 3D-Secure aplikaci naprosto bezpečná a spolehlivá.

 


On-line splátky se společností Hello bank!



JAK SJEDNAT NÁKUP NA SPLÁTKY

  • Vyberte si zboží, dejte ho do košíku, vytvořte objednávku a jako způsob platby zvolte „Na splátky Hello bank!“.
  • Po potvrzení objednávky si nastavte splátkytak, jak Vám budou vyhovovat, a pokračujte dále v žádosti o úvěr.
  • Vyplňte všechny údajepotřebné pro vyřízení úvěru. Údaje budete zadávat v zabezpečeném prostředí Hello bank! a je s nimi nakládáno s jako přísně důvěrnými.
  • Po odeslání žádostiVám Banka v okamžiku dá vyjádření o výsledku a nabídne Vám konkrétní typ úvěru odpovídající vašim požadavkům a možnostem. V případě Vašeho souhlasu Vám Banka poskytne předsmluvní informace a úplnou smluvní dokumentaci a po jejím prostudování již stačí jen smlouvy dle instrukcí Banky podepsat elektronicky a nahrát potřebné doklady. Pokud jste nezvolili elektronický podpis, bude potřeba smlouvy vytisknout, podepsat, přiložit potřebné doklady a vše poslat poštou na adresu Banky:
    BNP Paribas Personal Finance, Úvěrové oddělení, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava.
    V případě potřeby, zde naleznete další kontakty.
  • Až Banka obdrží veškerou dokumentaci (elektronicky či papírově – dle Vámi zvoleného typu podpisu), pošle Vám i nám e-mailem informaci o konečném schválení. Následně Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.

TYPY POSKYTOVANÝCH ÚVĚRŮ


1. HELLO NÁKUP – JEDNORÁZOVÝ ÚVĚR NA NÁKUP ZBOŽÍ
Potřebujete novou ledničku nebo televizi a nechce se Vám sahat do rodinných úspor? Pro tyto případy, jsou tu právě Hello nákupy. Platbu si rozložíte jednoduše na několik splátek tak, jak Vám to bude nejlépe vyhovovat.

  • jednorázové financování nákupu zboží
  • při dalším nákupu na splátky je třeba znovu žádat o úvěr
  • pevná úroková sazba
  • výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení si volíte sami v kalkulačce výběru varianty splácení
2. HELLO NÁKUP & HELLO KREDIT – KOMBINOVANÝ ÚVĚR
Víte, že k Hello nákupu Vám zdarma Banka s Vaším souhlasem může poskytnout Hello kredit, který můžete využít např. při dalších výhodných splátkových akcích, anebo si jej můžete nechat jen jako finanční rezervu, která Vás nic nestojí?
  • V případě schválení financování Vašeho nákupu na splátky jednorázovým úvěrem, Vám může Banka nabídnout, jako doplňkový produkt, revolvingový úvěr Hello kredit.
  • Hello kredit lze čerpat kdykoliv podle potřeby, až do výše úvěrového rámce, různými způsoby čerpání, jako specifickým čerpáním, bankovním převodem, platbou kreditní kartou nebo výběrem hotovosti.
  • V případě doplňkové nabídky revolvingového úvěru Hello kredit k jednorázovému úvěru na nákup zboží, může být žádost o revolvingový úvěr zakomponovaná do společné smlouvy s jednorázovým úvěrem. Volbu revolvingového úvěru si zvolíte zaškrtnutím příslušného okénka ve smlouvě. Pokud tak učiníte, řádně splácíte jednorázový úvěr. Umožní-li to Vaše finanční situace, po čase Vás Banka zkontaktuje oznámením, že je Vám připravena revolvingový úvěr otevřít a vydat Vám k němu platební kartu. Tuto možnost financování můžete odmítnout, a to i přesto, že jste dříve s uzavřením smlouvy písemně souhlasili.

PODMÍNKY PRO ZÍSKÁNÍ ÚVĚRU

  • být starší 18 let a způsobilý k právním úkonům
  • mít pravidelný a trvalý zdroj příjmu (zaměstnání, podnikání, důchod...)
  • být mimo zkušební či výpovědní dobu

POTŘEBNÉ DOKLADY DLE ZPŮSOBU VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ

OSOBNÍ ODBĚR
Nákup zboží do 80 000 Kč

  • platný občanský průkaz/povolení k pobytu Nákup zboží nad 80 000 Kč
  • platný občanský průkaz/povolení k pobytu
  • doklad prokazující adresu bydliště
  • doklad pro ověření příjmu

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU

  • kopie platného občanského průkazu/povolení k pobytu
  • kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  • kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu, smlouva o založení)
  • v případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

PROČ SJEDNAT POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání / zrušení živnosti,
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • 5 pojistných rizik za jednu cenu,
  • při plnění každé pojistné události (i opakované) vyplatíme jednorázově nesplacený zůstatek.

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

 

POJIŠTĚNÍ SOUBOR MASTER

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo zrušení živnosti, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění je ve výši 7,99 % z měsíční splátky úvěru pro klasický úvěr i revolvingový úvěr. Více informací o Pojištění schopnosti splácet.

VÍCE K HELLO NÁKUPU NALEZNETE ZDE.

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem). Prodejce je vázaným zástupcem samostatného zprostředkovatele Český Triangl, a.s. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru.  Spotřebitel je povinen sdělit bance úplné a pravdivé informace nutné pro posouzení úvěruschopnosti, jinak úvěr banka neposkytne. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.


On-line splátky se společností Home Credit

Proč úvěr od Home Creditu

  • Na splátky pořídíte cokoliv už od 1 000 Kč.
  • Předem neplatíte ani korunu.
  • Vše vyřešíte pohodlně online z domu.
  • Ulevíte přírodě. Smlouvu podepíšete elektronicky.

 

Jak na splátky na e-shopu


Poskytovatelem splátek je společnost Home Credit a.s. Prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zástupce a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru.

Příklad nákupu na splátky na e-shopu


Při výši čerpání z revolvingového úvěru 28 990 Kč, výši splátky 2 724 Kč a době trvání splátkového programu 12 měsíců do 20. dne v měsíci, v němž je splatná poslední splátka, je roční úroková sazba 20,67%, RPSN 22,8%, celková částka splatná spotřebitelem 32 688 Kč. Příklad je vypočten za předpokladu, že čerpání se uskuteční 1.4.2021, úhrada první splátky je 20.5.2021 a datum splatnosti poslední splátky je 20.4.2022. Hodnoty se vztahují pouze k čerpání úvěru rozloženému do splátkového programu a nezohledňují další případné transakce a poplatky splácené standardním způsobem dle podmínek Vaší úvěrové smlouvy.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jaké jsou finanční limity pro nákup zboží na splátky?
Minimální výše úvěru je 1 000 Kč při nákupu na e-shopu a 2 000 Kč v prodejně.

Mám zaručeno, že úvěr dostanu?
K poskytování úvěrů přistupujeme zodpovědně a Home Credit jej poskytuje až po řádném posouzení splnění všech potřebných podmínek každého žadatele.

Kdo může o úvěr žádat?
Fyzická osoba starší 18 let, která má zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů.

Potřebuji doklad o příjmu?
Doklad o příjmu obvykle nepotřebujete v případě, že žádáte o úvěr v průměrné výši.

Je možné odstoupit od úvěrové smlouvy při nákupu na splátky?
Ano, do 14 dní od jejího podpisu, a pokud do měsíce od jejího podpisu vrátíte půjčené peníze, nebude vám Home Credit dokonce účtovat žádné úroky.

Kdy mi bude doručeno vybrané zboží?
Zboží vám odešleme ve chvíli, kdy bude úvěr schválen a splátková společnost Home Credit bude mít od vás všechny potřebné podepsané smlouvy s doklady.

Mohu úvěr splatit předčasně?
Ano. Pro předčasné splacení úvěru nebo mimořádné platby splátek raději předem kontaktujte klientskou linku společnosti Home Credit na čísle 542 100 100.

Jsem občanem členské země EU. Mohu u vás nakoupit na splátky?
Ano, splátky jsou u nás dostupné také pro občany členských států EU. Přesné podmínky vám telefonicky sdělí na klientské lince Home Creditu na čísle 542 100 100.


Ilustrativní výpočet dle zákona pro revolvingový úvěr:

Výše úvěru 30 000 Kč, roční úroková sazba 26,28%, RPSN 35,08%, celkem zaplatíte 34 980 Kč. Jednotlivé po sobě jdoucí měsíční splátky: 3 216 Kč, 3 161 Kč, 3 107 Kč, 3 052 Kč, 2 997 Kč, 2 942 Kč, 2 888 Kč, 2 833 Kč, 2 778 Kč, 2 723 Kč, 2 669 Kč, 2 614 Kč.

Splátky a částka, kterou celkem zaplatíte, jsou matematicky zaokrouhleny. Uvedené hodnoty platí za předpokladu čerpání celé výše úvěru okamžitě, bezhotovostně, v plné výši, při nejvyšším poplatku, nejvyšší úrokové sazbě, při poskytnutí úvěru na období jednoho roku a splacení ve 12 měsíčních splátkách se stejnou výší jistiny. Nabídka nezohledňuje další čerpání úvěru ani využití doplňkových služeb. Nabídkou nevzniká nárok na poskytnutí úvěru. Každou žádost o čerpání úvěru posuzujeme individuálně a může se od prezentované lišit.


On-line splátky se společností Český Triangl, a.s.

Český Triangl, a.s. vám nabízí pohodlné, jednoduché a dostupné financování vašich nákupů jakéhokoliv zboží, bez nutnosti hotovosti. Splátkovou smlouvu můžete nyní vyřídit jednoduše a rychle z pohodlí domova.

Výhody nákupu na úvěr přes TRIANGL:

  • již od 2000
  • široká nabídka splátkových variant s možností nákupu zcela bez hotovosti
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • jednoduché a rychlé vyřízení

Jak nakupovat na splátky se společností Český Triangl?

1. Vložte vybrané zboží do nákupního košíku a vyplňte požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte "Na splátky Český Triangl".                                           
2. Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni na stránky společnosti Český Triangl, kde si zvolíte variantu splácení, která vám vyhovuje (počet splátek, výše akontace).                                           
3. V dalším kroku vyplníte jednoduchý formulář žádosti o úvěr, ve kterém uvedete potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování.                                           
4. Výsledek posouzení vaší žádosti vám bude vždy doručen e-mailem.                                           
5. V případě schválení žádosti vám společnost Český Triangl zašle na váš e-mail odkaz k tisku smlouvy společně s návodem jak dále postupovat s možností:                                         
- elektronické komunikace a naskenovaní dokumentů: smlouva@triangl.cz
- zaslání dokumentů na adresu společnosti: Český Triangl, a. s., náměstí Práce 2523, 760 01 Zlín
6. Po obdržení všech dokumentů a dokladů vás bude prodejce informovat o termínu dopravy a předání zboží.                                           

Potřebné doklady
K vyřízení žádosti o úvěr budete potřebovat kopii občanského průkazu a druhého dokladu totožnosti (pas, řidičský průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny, zbrojní průkaz, rodný list). Na kopie připíšete text o souhlasu s pořízením fotokopie těchto dokladů a přidáte váš podpis.                                           

Podmínky pro získání úvěru
Úvěr je určen pro fyzické osoby starší 18 let s trvalým bydlištěm v České republice s pravidelným příjmem (zaměstnanecký poměr, mateřská dovolená, starobní nebo invalidní důchod).                                           

Příklad splácení        1/10 - Splátková klasika

Prodejní cena zboží
10 000 Kč  
Varianta splátek 1/10
Hodnota úvěru 
9 000 Kč
Hodnota úvěru s navýšením
10 000 Kč
Platba při odběru zboží 1 000 Kč
Měsíční splátka
1 000 Kč
Počet měsíčních splátek
10 Kč
Celková splatná částka 10 000 Kč
Roční úroková sazba 25,35%
RPSN 25,35%

Reprezentativní příklad našeho spotřebitelského úvěru: Úvěr ve výši 9 000,- Kč  bude splácen 10x měsíčními splátkami po 1 000,- Kč.
Roční úrok činí od 25,35 %, RPSN činí od 25,35 %, v případě dodržení splátkového kalendáře zaplatíte navíc 1 000,- Kč.

Poskytovatelem/zprostředkovatelem úvěru je Český Triangl a.s., prodejce je jeho vázaným zástupcem.  Poskytovatel/zprostředkovatel ani prodejce neposkytuje "radu" podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.                                           

Kontakt
Zákaznické centrum Český Triangl 810 654 654 (8:00 - 18:00, pracovní dny), www.triangl.cz

O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

Prodejny

577 055 777 info@euronics.cz