Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

FAQ neboli Často kladené otázky

Chystáte se objednat si zboží v našem internetovém obchodě a máte otázky ohledně způsobů dopravy, platby nebo samotného doručení? Nebo jste již služeb našeho e-shopu využili a potřebujete poradit se záručním nebo pozáručním servisem? To vše a ještě mnohem více jsme pro Vás připravili do sekce Často kladené otázky.

Okruhy témat:


Dotazy před objednávkou

Jak u vás mohu zaplatit?

Zaplatit můžete při převzetí zboží hotově (dobírka), předem pomocí převodního příkazu nebo on-line platbou Vaší platební kartou. Zboží je možné objednat také na splátky. Podrobné informace o způsobech platby najdete v poradně.

Jak zjistím dostupnost zboží?

Dostupnost jednotlivých položek je na stránkách aktualizována v tříhodinových intervalech. Každý den také ověřujeme stav skladů jednotlivých výrobců a dodavatelů.

  • skladem – zboží je dostupné v našem skladě a bude předáno k distribuci nejpozději následující pracovní den.
  • obvykle do 7 dnů – zboží je skladem u výrobce, nebo máme jeho dodání přislíbeno během několika dní
  • na dotaz – v tomto případě není zboží skladem u nás ani u výrobce a momentálně nemáme ověřen ani předpokládaný termín dodání. Na dotaz aktuální stav ověříme.

Jakým způsobem si mohu nechat zboží doručit?

Zboží objednané v internetovém obchodě www.euronics.cz doručujeme zázkazníkům poštou, prostřednictvím zásilkové společnosti nebo vlastní přepravní firmou. Více informací o způsobech dopravy najdete v poradně.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr zboží je možný na výdejních místech přepravní společnosti HDS v Týništi nad Orlicí, Plané nad Lužnicí. Více informací o způsobech dopravy najdete v poradně.

Kolik stojí dopravné?

  • poštou: u objednávky zboží účtujeme poštovné a balné 95,- Kč, respektive 99,- Kč dle druhu zásilky, plus případné doběrečné 30,-
  • DPD Private – doručování balíků: u zboží účtujeme za dodání zásilky 99,- Kč, plus případné doběrečné 30,-
  • komfortní doručení HDS: za dodání zásilky  účtujeme dopravné 349,- Kč, plus případné doběrečné 30,-. Komfortní doručení HDS umožňuje dodání zásilek nadměrných rozměrů a váhy nad 30 kg.
  • TOPTRANS doručení: za dodání zásilky účtujeme dopravné 399,- Kč, plus případné doběrečné 30,-. Společnost TOPTRANS umožňuje doručení zásilek nadměrných rozměrů a váhy nad 30 kg.
  • osobní odběr HDS: cena předání jedné zásilky je 35,- Kč.
Více informací o způsobech dopravy najdete v poradně.

Na koho se mohu obrátit s dotazy?

Dotazy ke zboží nám pište na dotazyvyrobek@euronics.cz. Vaše technické dotazy odpoví naši sortimentní specialisté nejpozději do dvou pracovních dnů.

Jak probíhá prodej na splátky?

Vybrané zboží vložte do košíku kliknutím na nákupní košík u zboží. Po ukončení výběru klikněte v nákupním košíku na možnost „objednat“. V prvním objednávkovém kroku máte možnost zkontrolovat obsah nákupního košíku. Kliknutím na krok dva se dostanete k výběru platby a dopravy. Zvolte způsob dodání Komfortní doručení HDS nebo osobní odběr, způsob platby pak splátky Triangl nebo Cetelem.

V posledním kroku máte možnost vyplnit Vaši adresu, případně adresu dodací a fakturační, pokud se liší. Kliknutím na „Dokončit“ bude v objednávce zarezervováno zboží, které je aktuálně skladem. Zároveň se Vám zobrazí odkaz pro vyplnění žádosti o úvěr na stránkách splátkové společnosti. Více informací o tom, jak nakupovat v tomto e-Shopu najdete zde, ke splátkám potom tady.

Umíte zboží doručit i mimo ČR?

Zboží nezasíláme mimo území České Republiky.

Je možné si zboží objednat i telefonicky?

Ano. Vybraný výrobek můžete objednat přímo na těchto stránkách, e-mailem na info@euronics.cz či telefonicky na lince zákaznického centra 577 055 777. Nezapomeňte však, prosím, uvést přesné označení zboží.

Je sortiment na Vašem webu stejný jako na prodejnách?

Až na výjimky, u kterých výrobci nepodporují prodej na internetu, najdete zboží, které se vyskytuje v prodejnách EURONICS, i v našem e-shopu. Obráceně to samozřejmě z kapacitních důvodů není možné. Pokud si ale na internetu vyberete zboží, které Vaše oblíbená prodejna nebude mít aktuálně skladem, je možné si prostřednictvím prodejny toto zboží objednat. Ve většině případů Vám bude zboží doručeno do dvou pracovních dnů.


Co jsou to Cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Jako cookie (anglicky koláček, oplatka, sušenka) se v protokolu HTTP označuje malé množství dat, která servery pošlou prohlížeči. Ten je uloží na počítači uživatele. Při každé další návštěvě stránek pak prohlížeč tato data posílá zpět serveru. Cookies běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů, ukládá se do nich obsah „nákupního košíku“ v elektronických obchodech, uživatelské předvolby apod. Technicky jde o sérii kódů, podle kterých prohlížeč shromažďuje a následně odesílá informace o našem chování zpět na příslušný server.

Cookies obsahují informaci o tom, jak dlouho je má prohlížeč uchovávat (od jednorázových až po několikaleté).

Cookies nejsou přímo vázány na naše jméno ani e-mailovou adresu, často ale obsahují naše přihlašovací údaje do systému. Jsou společné pro jednu instalaci prohlížeče. Cookies nejsou nijak zabezpečeny a to včetně shromážděných údajů.

Jak Google využívá soubory cookie zjistíte zde.


Dotazy k objednávce

Kdy mi bude zboží doručeno? Jak rychle?

U zboží, které je skladem, je dodací lhůta 2 - 5 pracovních dní, dle zvoleného způsobu dopravy.

Je možné si k již zakoupenému zboží dokoupit službu Prodloužená záruka?

Ano, toto možné je. Budete-li si chtít záruku prodloužit, obracejte se na naše zákaznické centrum na telefonní číslo 577 055 777, nebo mailem na info@euronics.cz.

Je možné změnit již odeslanou objednávku?

Změna objednávky je možná e-mailem či telefonicky, až do chvíle, než dojde k předání zboží k distribuci.


Dotazy po objednávce

Poškození zboží při dodání

Při doručení objednávky doporučujeme ihned si zboží zkontrolovat. Jestliže zjistíte jeho poškození, neprodleně se obraťte na přepravní společnost, která Vám zásilku doručila a uplatněte reklamaci. O poškození zásilky prosím informujte i naše zákaznické centrum e-mailem na reklamace@euronics.cz. Při komfortním doručení HDS máte možnost zkontrolovat si zboží i jeho příslušenství ještě s řidičem, na pozdější reklamace fyzického poškození zboží nemusí být brán zřetel.

Chybějící záruční list

Někteří výrobci již k výrobkům záruční listy nepřikládají a jako záruční list akceptují prodejní doklad, v našem případě fakturu. Zda zrovna k Vašemu zboží postačí jako záruční list prodejní doklad, ověříte velmi jednoduše dotazem na info@euronics.cz. Připište, prosím, i číslo prodejní faktury.

Registrace

K vytvoření zákaznického účtu v našem e-shopu dojde automaticky po odeslání objednávky. Přihlašovací údaje Vám budou následně odeslány na Vaši e-mailovou adresu.

Mám problém se zbožím. Kde ho mohu reklamovat?

S případnou reklamací se můžete obrátit na nejbližší servisní středisko výrobce. Bližší informace k autorizovaným servisním střediskům najdete zde. Vaše reklamace tady bude vyřízena v nejkratším možném termínu.

Obrátit se můžete i na reklamační oddělení, která jsou na velkoobchodních skladech našeho partnera:

  • Napajedla: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Reklamace Euronics.cz, třída 2. května 1667, 763 61 Napajedla
  • Týniště nad Orlicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Reklamace Euronics.cz, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí
  • Planá nad Lužnicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Reklamace Euronics.cz, Průmyslová 458, 391 11 Planá nad Lužnicí

K reklamaci je třeba přiložit průvodní dopis s popisem závady, záruční list (pokud byl součástí balení) a kopii prodejní faktury.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Spotřebitel může vrátit zakoupené zboží ve lhůtě 14-ti dní od jeho převzetí. Doporučujeme nejdříve odeslat e-mail na odstoupeni@euronics.cz a následně zboží, nejlépe bez jakýchkoliv známek použití, zaslat na adresu: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Odstoupení od KS, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.

Ke zboží přiložte průvodní dopis a kopii faktury. Blíže zde.

Zboží je po záruce. Kde jej mohu servisovat?

S žádostí o opravu zboží po záruční době se můžete obrátit na nejbližší servisní středisko daného výrobce. Seznam středisek je na jeho stránkách nebo také zde.

Co když mi servis vrátí zboží jako neopravitelné?

V případě, kdy servisní středisko vystaví po reklamaci doklad o neopravitelnosti s odkazem na další řešení u prodejce, zašlete výrobek (pokud nezůstal v servisu) s kopií faktury, záručním listem a originálem dokladu ze servisu (u opakované reklamace i předchozí opravenky) na reklamační oddělení našeho partnera HP Tronic Zlín spol. s r.o., Reklamace Euronics.cz, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.

Na adresu reklamace@euronics.cz nám, prosím, napište, jakým způsobem bude chtít reklamaci dořešit. Zda si budete přát vrácení peněz (v takovém případě připiště také číslo účtu) nebo výměnu zboží za nový či jiný výrobek.


Ostatní dotazy

Jak najdu nejbližší prodejnu EURONICS?

Všechny naše prodejny najdete zde.

Poškození zboží při dodání

Ve chvíli, kdy Vám přepravní společnost doručí Vaši zásilku, doporučujeme Vám si zboží ihned zkontrolovat. Jestliže zjistíte, že došlo při přepravě k jeho poškození, neprodleně se obraťte na přepravní společnost, která zásilku dovezla. O poškození zásilky informujte také naše zákaznické centrum e-mailem na reklamace@euronics.cz.

Při komfortním doručení HDS máte možnost zkontrolovat si zboží i jeho příslušenství ještě s řidičem. Na pozdější reklamace fyzického poškození zboží nemusí být v tomto případě brán zřetel.

Napajedla: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Reklamace Euronics.cz, třída 2. května 1667, 763 61 Napajedla

O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

577 055 777 info@euronics.cz