Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Komfortní doprava HDS

Služba HDS Komfort nabízí svým zákazníkům dopravu do domu, bytu nebo kanceláře a to vždy v předem dohodnutý čas. Využijete-li pro přepravu zásilky služeb této společnosti, můžete si být jisti, že budete včas a správně informováni o každém jejím pohybu.

Balík vám navíc v případě potřeby doručí i v pozdějších večerních hodinách a řidič se závozníkem vám pomohou s výnosem do patra*. Samozřejmostí je také vyřízení všech potřebných dokladů (včetně splátkových smluv) a využít můžete i odvozu obalů či starého, již nefunkčního, výrobku.


Služby zdarma v rámci komfortního doručení:

  • Informace o termínu doručení s přesností na 120 minut

Doručení Vaší zásilky je řízeno z moderně vybaveného call centra řadou operátorů. Informaci o stavu vyřízení zásilky můžete žádat u partnera (internetového obchodu), u kterého jste zboží objednali. Termín doručení zásilky je domlouván s přesností na 120 minut. V případě žádosti zákazník nebo špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici volá řidič přímo zákazníkovi 30 minut před doručením.

  • Doručení do domu nebo bytu 2 pracovníky HDS

Nemusíte se bát, že by vám pracovník HDS doručil zboží pouze za první uzamykatelné dveře. *Řidič společně se závozníkem přinesou zásilku na místo, které si sami určíte a pomohou Vám s transportem i v případě, že Váš dům není vybaven výtahem - maximálně však do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku je taktéž nutné aby byla zajištěna pomoc třetí osoby ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

  • Předání výrobku, ne krabice

Po transportu na místo určení Vám řidič zásilku z krabice může vybalit a společně překontrolujete, zda se opravdu jedná o zboží, které jste si u nás objednali. Ověříte si zároveň, že výrobek je kompletní, nepoškozený a v nejlepší kondici. Případné problémy se záměnou zboží, chybějícím příslušenstvím nebo jinou vadou výrobku, tak vyřešíte z pohodlí domova a ihned!

  • Kompletní předání a potvrzení dokladů

řidič HDS Vám předá veškeré doklady a záruční list (může Vám ho na místě rovnou i potvrdit). Pokud objednáváte zboží na splátky, rovněž s Vámi vyřídí všechny potřebné dokumenty. Odpadá Vám tak nutnost chodit do některé ze splátkových společností a potřebné smlouvy vyřizovat zvlášť!


  • Odvoz vysloužilého výrobku
  • Pokud jste si zakoupili nový spotřebič a toho starého se potřebujete zbavit, pracovníci HDS Vám s tím rádi pomohou. Aby však mohli vysloužilý produkt odvést, musí být v nerozebraném stavu a zároveň nepoškozený (v případě mrazniček taktéž zbavený námrazy). Pouze v takovém případě ho mohou pracovníci HDS přijmout a odvést k likvidaci. A rádi to i udělají! V zákoně o odpadech § 37g písm. a) jsou stanoveny výjimky spotřebičů, které do zpětného odběru nepatří: např. bojlery, klimatizační jednotky, pokud jsou stálou, pevnou a nedílnou součástí staveb, akumulační kamna aj.

    • Odvoz obalů

    Pracovník HDS přivezl nový spotřebič, společně jste ověřili, že výrobek je v pořádku a v ruce držíte i všechny potřebné doklady. Po vybalení ale zůstala spousta obalů a krabic, ze kterých Vás jímá hrůza. Navíc byste se raději než úklidu věnovali zkoumání a seznamování se s novým spotřebičem? V takovém případě využijte služby Odvozu obalů a pracovník HDS uklidí vše za Vás!

    Základní zapojení u vybraných spotřebičů

    Naši technici vám usadí nový spotřebič, kam si jen budete přát, odstraní z něj ochranné a aretační prvky a připojí jej k elektrické zásuvce, případně k odpadu. Společně také vyzkoušíte první spuštění přístroje. Před samotným příjezdem našich techniků prosím zajistěte volný průchod k místu, kde budete chtít nový spotřebič umístit. Zároveň si zkontrolujte, že se v jeho blízkosti nachází elektrická zásuvka či potřebné odpady, ke kterým bude možné přístroj zapojit. Součástí základního zapojení není demontáž starých spotřebičů, proto je prosím před příjezdem našich techniků odpojte od ventilů a odpadů. Služba se vztahuje pouze pro volně stojící zboží, kategorie myček, praček, sušiček, lednic a TV.

    Specifikace služby dle typu spotřebiče:

    Zapojení lednice: novou lednici vám usadíme do roviny a vybalíme všechny vnitřní police a šuplíky. Lednici tak bude potřeba pouze připojit k zásuvce s elektrickou energií. Toto zapojení však naši technici při instalaci neprovádějí, jelikož chladicí kapalina v kompresoru se musí po převozu a před samotným spuštěním lednice nejprve ustálit.

    Zapojení volně stojící myčky, pračky nebo sušičky: nový spotřebič vám rozbalíme, odstraníme všechny aretační a ochranné prvky a umístíme jej do roviny. Rovněž provedeme připojení na odpad, vodu a do elektrické zásuvky. Následně naši technici odzkoušejí, zda je v pořádku těsnost ventilu a vyčkají na rozsvícení spotřebiče. Tím si ověříte jeho funkčnost. Dále již pokračujete podle přiloženého návodu.

    Zapojení TV: technici vybalí vaši novou televizi z krabice a odstraní všechny ochranné prvky. Usadí ji do stojanu (pokud je přiložen v balení) a televizi postaví, kam si budete přát. Televizi můžete společně také zapnout, abyste si ověřili, že je televize v pořádku. Připojení ostatních kabelů (HDMI, SCART, anténa, apod.) se při základní instalaci neprovádí!

    Součástí základní instalace není: připojení spotřebiče do svorkovnice (na napětí 380 V nebo 230 V), připojení či odpojení plynu, rozvádění jakýchkoliv energetických sítí (prodlužování přívodů vody, kanalizace, aj.), úpravy zásuvek, zapojení vestavných spotřebičů, upevnění televizorů na zeď, instalace programu na TV a zapojení kabelů (HDMI, USB, SCART, ANT., apod.), či usazení spotřebičů s mezikusem.

    POZOR! Naši technici nejsou vybaveni redukcemi či jiným instalačním materiálem a bude-li takový při připojení spotřebiče potřeba, je nutno, aby jej zákazník měl zajištěn. V opačném případě se může stát, že služba instalace nebude provedena.


    Zpoplatněné služby na objednávku:

    • Doručení i po 17 hodině (199,- Kč)

    Máte náročnou pracovní dobu? A není možné Vám zásilku doručit během dne domů ani do zaměstnání? Nevadí, HDS Vám vyjde vstříc! S operátorem call centra si domluvíte termín, který bude vyhovovat oběma stranám (mezi 17 - 20 hodinou) a v poklidu si na doručení počkáte po návratu domů. Nemusíte si už lámat hlavu nad tím, kdy a kam zásilku objednat!

    • Sobotní závoz zboží (299,- Kč)

    Pokud pracujete takzvaně od nevidím do nevidím a nevyhovuje Vám běžná doručovací ani prodloužená doba (mezi 17 – 20 hodinou), pak využijte sobotního závozu zboží. Jedna z operátorek HDS call centra s Vámi domluví čas (mezi 8 – 16 hodinou), který nebude narušovat Vaše víkendové plány a bude Vám vyhovovat. Službu je momentálně možné využít pouze na území hlavního města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných našim Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod.



    Sazba za přepravu komfortním doručením HDS: 499,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.


    Kontakty na výdejnu HDS:

    • HDS TÝNIŠTĚ NAD ORLICÍ

    areál Elitex, Vrchlické 323 
    (HDS - sklad HP TRONIC)

    Otevírací doba:
    Pondělí - Pátek: 8:00-18:00
    Sobota, neděle:ZAVŘENO

    email: tyniste@doprava-domu.cz
    Platba kartou je akceptována.


    O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

    Registrace

    Porovnání 0

    577 055 777 info@euronics.cz