Nadstandardní záruční servis k notebookům Dell



Všichni to známe. Murphyho zákony fungují dokonale. Například notebook si klidně začne zlobit právě ve chvíli, kdy na něm nutně potřebujeme pracovat. Naštěstí je tu Dell a jeho záruka NBD (Next Business Day). Díky ní získáte řadu nadstandardních služeb. V případě poruchy vám pak Dell zajistí opravu přístroje již do druhého pracovního dne.

Jaké nadstandardní výhody získáte zakoupením notebooků Dell?

  • 30denní úvodní asistenci: v tomto období se můžete na telefonickou linku Dell obrátit se žádostí o technickou podporu, radu či pomoc při instalaci programů a konfiguraci počítače atd.
  • Telefonickou technickou podporu: telefonická podpora je vám k dispozici každý pracovní den v běžné pracovní době (do 18:00). Technici Dellu provedou diagnostiku problému a následně navrhnou nejvýhodnější a nejrychlejší řešení.
  • Servis u zákazníka do druhého dne: po telefonické konzultaci k vám Dell v případě potřeby vyšle servisního technika. Jsou-li k dispozici všechny náhradní díly, dorazí k vám tento technik hned na druhý den a postará se o opravu vašeho zařízení.
  • Online podporu 24 hodin denně: na adrese https://support.euro.dell.com je vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu bezplatná online podpora. Ke stažení jsou zde rovněž aktuální ovladače, manuály, odpovědi na často kladené otázky atd.

Kolik vás to bude stát?

Vůbec nic. Pokud si právě teď koupíte některý z níže uvedených notebooků Dell, nadstandardní záruku NBD automaticky obdržíte jako součást klasické 2leté záruky.

Nabídka je platná do 31. 12. 2019.

 


O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

Prodejny

577 055 777 info@euronics.cz