Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Zázemí více než 120 prodejen

V prodejnách EURONICS Vám poskytneme pohodlný nákup, kvalitní servis a širokou škálu služeb:

  • GARANCE NEJLEPŠÍ CENY

Rozhodujícím faktorem při nákupu je bezpochyby nejlepší cena. Proto, když
u nás nakoupíte zboží a následně zjistíte, že jej konkurence provozující maloobchodní - kamenné prodejny, nezařazená v síti elektro prodejců EURONICS, nabízí za cenu nižší, rozdíl v ceně Vám zpětně vyplatíme. Při splnění podmínek bude Vaše žádost vyřízena do 10 pracovních dnů.

  • NEJVÝHODNEJŠÍ SPLÁTKY 

Již nemusíte řešit nedostatek finančních prostředků na pořízení vytouženého spotřebiče. Nabízíme Vám možnost nákupu na splátky prostřednictvím několika výhodných produktu, ze kterých si můžete vybrat ideální způsob placení dle Vašich možností.

  • DOPRAVA, ZÁKLADNÍ INSTALACE, EKOLOGICKÁ LIKVIDACE

Přinášíme Vám kompletní servis včetně dopravy do místa Vašeho
určení, zapojení na místě a ekologickou likvidaci starého výrobku.
Stačí si na prodejně dohodnout vhodný termín dopravy a o ostatní
se již postaráme my.

Spotřebič vyneseme do patra, postavíme na místo jeho užívání a pomůžeme s jeho základní instalací. Na požádání Vám odvezeme starý spotřebič, který již dosloužil, a následně se postaráme o jeho ekologickou likvidaci.

 

  • PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

Spotřebiče do domácnosti si pořizujeme s předpokladem, že vydrží mnohem déle, než jenom dva roky, po které je chrání zákonná záruční doba. Když se poté výrobek porouchá, zajisté oceníte naši službu zvanou „Pojištění prodloužené záruky“. Zákonem stanovenou záruční dobu 24 měsíců lze podle Vaší volby prodloužit o jeden, dva, nebo tři roky.

Prodlouženou záruku lze zřídit na „bílou“, „černou“ i „šedou“ techniku
a vztahuje se na vybrané produkty s kupní cenou již od 1.000 Kč včetně DPH - viz. aktuální nabídka.
Pojištění pamatuje i na situace, kdy výrobek nepůjde opravit.

  • POJIŠTENÍ NAHODILÉHO POŠKOZENÍ 

Pořídili jste si například nový mobil nebo notebook, který Vám vypadl z ruky a rozbil se? Zákonná záruka nyní nepomůže. Proto jsme pro Vás připravili službu Pojištění nahodilého poškození, kdy zboží bude proti nenadálým a nečekaným situacím ochráněno po dobu dvou let! Pojištění neplatí pouze pro mobilní telefony, kamery a notebooky, ale také pro další výrobky z kategorie bílé, černé i šedé techniky.

  • ODBORNÉ PORADENSTVÍ

Samozřejmostí pro nás je odborné vyškolený personál připravený vždy
poradit a pomoci s výběrem toho nejvhodnějšího produktu pro Vás. Máte
tak jistotu, že za své peníze získáte nejen produkt dle svého přání a potřeb,
ale také garanci špičkových služeb a profesionálního přístupu.

Naším cílem je dlouhodobě pozitivní vztah se zákazníkem založený na spokojenosti
nejen s úrovní cen, ale i s doprovodnými službami.

 

  • GARANCE NEJLEPŠÍ OBSLUHY

    Dali jsme si ten nejvyšší možný cíl - poskytovat našim zákazníkům v prodejnách sítě Euronics dokonalý zákaznický servis. A co si pod tím představujeme? Zejména kvalitní obsluhu, spokojené zákazníky a osobní služby, které odpovídají jejich potřebám.

    Záleží nám na Vás, proto Vám garantujeme: příjemné přivítání na prodejně, zjištění Vašich potřeb a přání, individuální nákupní řešení, možnosti financování Vašeho nákupu, zajištění dopravy, profesionální a vstřícný přístup po celou dobu Vaší návštěvy.

    Pokud jste navštívili některou z našich prodejen, podělte se prosím s námi o Vaši zkušenost (vyplněním krátkého dotazníku zde).

Vše o nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

577 055 777 info@euronics.cz