Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Ombudsman

Kdo je ombudsman pro zákazníky a jak vám může pomoci?

Chtěli bychom poskytovat co nejlepší služby a vyjít vám maximálně vstříc. K tomu je však potřeba někdo nestranný, kdo vyslyší vaše potřeby a stížnosti. Někdo, ke komu se můžete dovolat v případě, že jste s něčím nespokojení. A tím je právě ombudsman pro zákazníky. Vyřeší jakoukoliv nespokojenost z vaší strany a pomůže vám dovolat se spravedlivého jednání. Nejste například spokojeni s vyřešením reklamace? Nebo došlo k nějaké nestandardní situaci při vyřizování stížnosti? Náš obchod sice vždy postupuje podle příslušných předpisů a zákonů, mohou ale nastat mimořádné okolnosti, které má ombudsman za úkol důkladně vyšetřit a přihlédnout přitom i k lidským faktorům. Proto se neváhejte na ombudsmana s vašimi podněty obrátit.

Jak ombudsman řeší vaše podněty?

Ombudsman pro zákazníky řeší jen podněty, které již prošly standardními procesy, jako je například vyřízení reklamace či stížností. Dostane-li případ, který ještě nebyl řešen jako reklamace či stížnost, předá jej k vyřešení příslušnému oddělení. Ombudsman s jednotlivými odděleními úzce spolupracuje. S jejich pomocí vždy hledá samotné příčiny vzniku problematických situací, na základě kterých navrhuje spravedlivá řešení. Díky obdrženým připomínkám a podnětům pak může přispět k trvalému zlepšení našich zákaznických služeb.

Jak kontaktovat ombudsmana?

Ombudsmanovi můžete kdykoliv napsat na e-mailovou adresu ombudsman@euronics.cz.

O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

577 055 777 info@euronics.cz