Reklamace
CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby Euronics komfort je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@euronics.cz.
Dopravce zásilky |
Poškození hlaste nejpozději do |
Kde hlásit? |
24 hodin |
pobočka ČP |
|
3 pracovních dnů |
linka TOPTRANS: 267 101 601 |
|
2 pracovních dnů |
linka DPD: 225 373 373 |
|
24 hodin |
linka Euronics: 577 055 777 |
NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
- · Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
- · Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
- · Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail reklamace@euronics.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.
DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE
Nekompletní výrobek |
Zaměněný výrobek |
číslo objednávky nebo faktury |
číslo objednávky nebo faktury |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
popis chybějící části |
popis produktu, který vám byl doručen |
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na Euronics.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?
Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).
Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.
Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit prodejnu, ve které jste zboží zakoupili, či nejbližší prodejnu DATART, kde můžete zboží zakoupené v EURONICS reklamovat. Zboží můžete také zaslat přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.
Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE
Výrobek následně zašlete na jednu z níže uvedených adres:
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Reklamační oddělení hala DC6, Poděbradská 772 250 90 Jirny |
HP Tronic Zlín spol. s r.o. Reklamační oddělení areál Slavie 1667 763 61 Napajedla |
U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!
Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?
Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).
Náklady spojené s reklamací?
Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@euronics.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 577 055 777, nebo zašlete dotaz na adresu reklamace@euronics.cz. Rádi Vám poradíme!
Veškeré zboží z kamennyobchod.cz můžete reklamovat osobně na prodejně Euronics, OD ANDY, (1. patro).
Nebo můžete zboží zaslat poštou na adresu Euronics, OD ANDY, Erbenova 2906, Česká Lípa.”