Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Reklamace

Zakoupili jste si u nás zboží, které nefunguje, jak má? Projevila se na něm vada, nebo dokonce vypovědělo službu úplně? Neváhejte se na nás obrátit, pomůžeme, vyřešíme. Kdy? Budeme se snažit co nejdříve, ale může se stát, že nám to zabere celých 30 kalendářních dnů od uplatnění reklamace. Víme, že čekání je nepříjemné, proto uděláme, co bude v našich silách.


Jak reklamovat?

Nejprve si, prosím, připravte doklad o nákupu reklamovaného produktu. Někdy je těžké ho najít, ale věřte nám, je opravdu nutný. Pokud jste zboží zakoupili na našem e-shopu a byli jste přihlášení, doklad snadno dohledáte v elektronické podobě ve svém účtu.

Doklad je na světě? Pak máte několik možností, co dál:

  • Můžete se obrátit na některé z našich reklamačních oddělení. Ke zboží přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na vaše kontaktní údaje! Při zasílání výrobku jej doporučujeme důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě.

Na naše reklamační oddělení se můžete obrátit kdykoliv:

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

Průmyslová 458

391 11 Planá nad Lužnicí

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

areál Slavie 1667

763 61 Napajedla

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

Vrchlického 323

517 21 Týniště nad Orlicí

  • Jako třetí možnost můžete zboží zanést nebo zaslat přímo do jednoho z autorizovaných servisních středisek*, které jsou určeny k provádění záručních oprav. Pokud se jedná o větší spotřebiče (chladnička, pračka apod.), spojte se s pracovníky servisu nejdříve telefonicky. V takovém případě k vám totiž mohou napřed vyslat technika, který posoudí situaci a navrhne, jak postupovat dál. Pokud bude vaše reklamace oprávněná, je tato služba zcela bez poplatku.

*Seznam autorizovaných servisních středisek máte uveden na záručním listě nebo byl přiložen přímo ke zboží. Vyhledat nejbližší středisko můžete také zde, případně na webových stránkách konkrétního výrobce.

Jak bude vaše reklamace probíhat?

Chápeme, že se jedná o nepříjemnou situaci, proto vám s vyřízením pomůžeme, jak jen budeme moci. Společně sepíšeme protokol, který bude obsahovat aktuální datum, přesné označení zboží, které je předmětem reklamace a také způsob vyřízení, jaký požadujete. Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme opravit, pustíme se do toho ihned!

Až bude reklamovaný předmět zase v nejlepší kondici, vrátíme vám ho i s potvrzením, jakým způsobem byla reklamace vyřešena, včetně data vypořádání a popisu provedené opravy. Písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude vaše reklamace považována za neoprávněnou. Dozvíte se v něm, z jakého důvodu došlo k zamítnutí.

Co s předměty s neodstranitelnou vadou?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek.

Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte stejná práva, tedy nárok na výměnu zboží či vrácení peněz.

Náklady spojené s reklamací?

Nikdo nechce platit za něco, za co nemůže, to dá rozum. Proto pokud servisní středisko uzná, že je vaše reklamace oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Pokud však bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou, na náhradu těchto výdajů nárok nevzniká.

Jak a kde si vzniklé náklady nechat proplatit?

Doklad ze servisu (opravenku) nám naskenujte, klidně i vyfoťte, a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@euronics.cz. O dalším postupu vás budeme informovat.

 

Jsme tady pro vás a vždy o vás rádi slyšíme. Ale věřte, že raději při jiných situacích, než je reklamace. Přejeme hodně spokojených nákupů!

Vše o nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

577 055 777 info@euronics.cz