Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Způsoby dopravy

Vyberte způsob dopravy, o kterém byste se rádi dozvěděli více informací:


Osobní odběr na prodejnách

Nechce se vám čekat na pošťáka? Vadí vám fronty u přepážek? Máme pro vás řešení! Objednejte si v našem e-shopu zboží za internetové ceny a jako způsob dopravy zvolte osobní odběr na prodejně Euronics. Vaši zásilku dopravíme do místa, které si sami vyberete a na vás zůstane jen vyzvednout si ji v takovém čase, který vyhovuje právě vám! Více se dozvíte ZDE.



Prémiová doprava HDS Komfort

Služba HDS Komfort nabízí svým zákazníkům dopravu do domu, bytu nebo kanceláře a to vždy v předem dohodnutý čas. Využijete-li pro přepravu zásilky služeb této společnosti, můžete si být jisti, že budete včas a správně informováni o každém jejím pohybu.

Balík vám navíc v případě potřeby doručí i v pozdějších večerních hodinách a řidič se závozníkem vám pomohou s výnosem do patra*. Samozřejmostí je také vyřízení všech potřebných dokladů (včetně splátkových smluv) a využít můžete i odvozu obalů či starého, již nefunkčního, výrobku.


Služby zdarma v rámci komfortního doručení:

  • Informace o termínu doručení s přesností na 120 minut

Doručení Vaší zásilky je řízeno z moderně vybaveného call centra řadou operátorů. Informaci o stavu vyřízení zásilky můžete žádat u partnera (internetového obchodu), u kterého jste zboží objednali. Termín doručení zásilky je domlouván s přesností na 120 minut. V případě žádosti zákazník nebo špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici volá řidič přímo zákazníkovi 30 minut před doručením.

  • Doručení do domu nebo bytu dvěma pracovníky HDS

Nemusíte se bát, že by vám pracovník HDS doručil zboží pouze za první uzamykatelné dveře. *Řidič společně se závozníkem přinesou zásilku na místo, které si sami určíte a pomohou Vám s transportem i v případě, že Váš dům není vybaven výtahem - maximálně však do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku je taktéž nutné aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

  • Předání výrobku, ne krabice

Po transportu na místo určení Vám řidič zásilku z krabice může vybalit a společně překontrolujete, zda se opravdu jedná o zboží, které jste si u nás objednali. Ověříte si zároveň, že výrobek je kompletní, nepoškozený a v nejlepší kondici. Případné problémy se záměnou zboží, chybějícím příslušenstvím nebo jinou vadou výrobku, tak vyřešíte z pohodlí domova a ihned!

  • Kompletní předání a potvrzení dokladů

Řidič HDS Vám předá veškeré doklady a záruční list (může Vám ho na místě rovnou i potvrdit). Pokud objednáváte zboží na splátky, rovněž s Vámi vyřídí všechny potřebné dokumenty. Odpadá Vám tak nutnost chodit do některé ze splátkových společností a potřebné smlouvy vyřizovat zvlášť!


  • Odvoz vysloužilého výrobku
  • Pokud jste si zakoupili nový spotřebič a toho starého se potřebujete zbavit, pracovníci HDS Vám s tím rádi pomohou. Aby však mohli vysloužilý produkt odvést, musí být v nerozebraném stavu a zároveň nepoškozený (v případě mrazniček taktéž zbavený námrazy). Pouze v takovém případě ho mohou pracovníci HDS přijmout a odvést k likvidaci. A rádi to i udělají! V zákoně o odpadech § 37g písm. a) jsou stanoveny výjimky spotřebičů, které do zpětného odběru nepatří: např. bojlery, klimatizační jednotky, pokud jsou stálou, pevnou a nedílnou součástí staveb, akumulační kamna aj.

    • Odvoz obalů

    Pracovník HDS přivezl nový spotřebič, společně jste ověřili, že výrobek je v pořádku a v ruce držíte i všechny potřebné doklady. Po vybalení ale zůstala spousta obalů a krabic, ze kterých Vás jímá hrůza. Navíc byste se raději než úklidu věnovali zkoumání a seznamování se s novým spotřebičem? V takovém případě využijte služby Odvozu obalů a pracovník HDS uklidí vše za Vás!

    Základní zapojení u vybraných spotřebičů

    Naši technici vám usadí nový spotřebič, kam si jen budete přát, odstraní z něj ochranné a aretační prvky a připojí jej k elektrické zásuvce, případně k odpadu. Společně také vyzkoušíte první spuštění přístroje. Před samotným příjezdem našich techniků prosím zajistěte volný průchod k místu, kde budete chtít nový spotřebič umístit. Zároveň si zkontrolujte, že se v jeho blízkosti nachází elektrická zásuvka či potřebné odpady, ke kterým bude možné přístroj zapojit. Součástí základního zapojení není demontáž starých spotřebičů, proto je prosím před příjezdem našich techniků odpojte od ventilů, odpadů a el. sítě. Služba se vztahuje pouze pro volně stojící zboží, kategorie myček, praček, sušiček, lednic a TV.

    Specifikace služby dle typu spotřebiče:

    Zapojení lednice: novou lednici vám usadíme do roviny a vybalíme všechny vnitřní police a šuplíky. Lednici tak bude potřeba pouze připojit k zásuvce s elektrickou energií. Toto zapojení však naši technici při instalaci neprovádějí, jelikož chladicí kapalina v kompresoru se musí po převozu a před samotným spuštěním lednice nejprve ustálit.

    Zapojení volně stojící myčky, pračky nebo sušičky: nový spotřebič vám rozbalíme, odstraníme všechny aretační a ochranné prvky a umístíme jej do roviny. Rovněž provedeme připojení na odpad, vodu a do elektrické zásuvky. Následně naši technici odzkoušejí, zda je v pořádku těsnost ventilu a vyčkají na rozsvícení spotřebiče. Tím si ověříte jeho funkčnost. Dále již pokračujete podle přiloženého návodu.

    Zapojení TV: technici vybalí vaši novou televizi z krabice a odstraní všechny ochranné prvky. Usadí ji do stojanu (pokud je přiložen v balení) a televizi postaví, kam si budete přát. Televizi můžete společně také zapnout, abyste si ověřili, že je televize v pořádku. Připojení ostatních kabelů (HDMI, SCART, anténa, apod.) se při základní instalaci neprovádí!

    Součástí základní instalace není: připojení spotřebiče do svorkovnice (na napětí 380 V nebo 230 V), připojení či odpojení plynu, rozvádění jakýchkoliv energetických sítí (prodlužování přívodů vody, kanalizace, aj.), úpravy zásuvek, zapojení vestavných spotřebičů, upevnění televizorů na zeď, instalace programu na TV a zapojení kabelů (HDMI, USB, SCART, ANT., apod.), či usazení spotřebičů s mezikusem.

    POZOR! Naši technici nejsou vybaveni redukcemi či jiným instalačním materiálem a bude-li takový při připojení spotřebiče potřeba, je nutno, aby jej zákazník měl zajištěn. V opačném případě se může stát, že služba instalace nebude provedena.


    Zpoplatněné služby na objednávku:

    • Doručení i po 17 hodině (199,- Kč)

    Máte náročnou pracovní dobu? A není možné Vám zásilku doručit během dne domů ani do zaměstnání? Nevadí, HDS Vám vyjde vstříc! S operátorem call centra si domluvíte termín, který bude vyhovovat oběma stranám (mezi 17 - 20 hodinou) a v poklidu si na doručení počkáte po návratu domů. Nemusíte si už lámat hlavu nad tím, kdy a kam zásilku objednat!

    • Sobotní závoz zboží (299,- Kč)

    Pokud pracujete takzvaně od nevidím do nevidím a nevyhovuje Vám běžná doručovací ani prodloužená doba (mezi 17 – 20 hodinou), pak využijte sobotního závozu zboží. Jedna z operátorek HDS call centra s Vámi domluví čas (mezi 8 – 16 hodinou), který nebude narušovat Vaše víkendové plány a bude Vám vyhovovat. Službu je momentálně možné využít pouze na území hlavního města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných našim Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod.

     

    Sazba za přepravu komfortním doručením HDS: 499,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.


    Zákaznické centrum HDS: 577 055 056, www.dopravadomu.cz


    Doprava HDS Standard

    Základní přeprava bez doplňkových služeb pro zboží větších rozměrů a váhy (nad 30kg), nabízená ZDARMA pro zboží tohoto typu s cenou nad 5.990 Kč. Běžná cena služby HDS Standard je 299,- Kč.

    Pokud si budete přát například výnos do patra či odvoz obalu, je nutné si objednat komfortní dopravu HDS Komfort. Za pouhých 499 Kč získáte exkluzivní balíček, u kterého jsou vybrané služby již zahrnuty v ceně.

    Služby HDS Standart

    • 2členná posádka
    • Doručení za první dveře
    • Odvoz vysloužilého spotřebiče*
    • Platba hotově + kartou

    Doprava zdarma při objednání zboží v hodnotě nad 5.990 Kč je časově omezená akce. Pokud zrovna probíhá, zobrazí se vám v košíku u dopravy HDS standard, že je tato doprava „zdarma". Dopravu zdarma zajišťuje společnost HDS.

    *Podmínky pro převzetí vysloužilého spotřebiče

    Zpětně odebraný elektrosprotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení. Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a el. sítě. a připraven k vyzvednutí za prvními uzamykatelnými dveřmi na dodací adrese. Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin. Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, taktéto eletrozáření od vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nákládáním s odpady.



    Česká pošta

    Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, měli byste vědět, že zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi dvěma variantami doručení - do ruky (do práce, do zaměstnání) nebo na poštu.

    S klasickým doručováním zásilek tzv. do ruky se setkal už asi každý. U dveří zazvoní pošťák a předá Vám balíček s Vašim jménem, nebo (pokud doma nejste zastiženi) najdete ve schránce výzvu s oznámením, že si balík můžete vyzvednout na poště. V takovém případě Vás budou pracovníci České pošty informovat navíc ještě sms zprávou nebo emailem.

    Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).

    Cena služby: 119,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    Služba balík na poštu Vám umožňuje svobodně si rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou z 2 600 pošt Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.

    Česká pošta garantuje doručení již v den následující po podání zásilky (to ale musí být uskutečněno do 15.00). Navíc dostanete elektronické potvrzení (SMS nebo e-mail) s informací, že balík je připraven k vyzvednutí (papírové oznámení u této služby nečekejte).

    Cena služby: 79,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    V obou případech může být udaná cena balíku (pojištěná hodnota) až 50 000 Kč v základní ceně služby.

    Kontakt: Zákaznická linka České pošty: 840 111 244, //www.ceskaposta.cz/.



    Osobní odběr na výdejnách HDS

    Upřednostňujete možnost vyzvednout si zboží osobně? Potom nečekejte na chvíli, až Váši zásilku někdo přiveze. Zvolte si jako způsob dopravy „Osobní odběr na výdejnách HDS“ a sami se vydejte na výdejní místo (Týniště nad Orlicí).

    Za zásilku můžete zaplatit hotově a hned na místě ji můžete i rozbalit a překontrolovat, zda dorazila v pořádku a nepoškozená. Ověříte si navíc typ, barvu a další parametry zboží. A pokud budete chtít, pracovníci HDS Vám rovnou potvrdí i záruční list.

    Výdejní místa:

    • Týniště nad Orlicí: HP Tronic Zlín spol. s r.o., Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí (areál Elitex)

    Poplatky za osobní odběr a otvírací doba:




    Týniště nad Orlicí 0,- Kč PO-PÁ 8.00 - 18.00 (v pátek do 16.00)


     



    DPD Private - doručování balíků

    Společnost DPD zajišťuje expresní převoz zásilek nejen na území České republiky, ale i ve více než čtyřiceti zemích světa. Díky svým dlouholetým zkušenostem, 2 milionům přepravených zásilek denně i doplňkovým službám, které nabízí svým zákazníkům, se řadí mezi nejvýznamnější dopravní společnosti u nás.

    Základní služby nabízené společností DPD:

    • zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne, kdekoliv po ČR
    • nebudete-li zastiženi, pokus o doručení může být opakován až třikrát
    • zboží můžete pojistit až do výše 50.000 Kč, může přitom vážit max 30 kg
    • každý pohyb zásilky můžete sledovat on-line (www.chcisvujbalik.cz)

    Balík služeb navíc v rámci služby DPD Private:

    • den před termínem doručení budete informováni SMS zprávou nebo e-mailem
    • v den doručení obdržíte upřesnění doručovací hodiny (s tříhodinovým rozptylem)
    • pokud Vám termín doručení nevyhovuje, jednoduše jej změníte
    • o každé změně v doručování zásilky budete informováni (změna termínu, neúspěšný pokus o doručení, apod.)
    • v rámci Prahy, Brna a Ostravy Vám může být balík doručen i v rozmezí 17 - 20 hodiny, aj.

    Cena služby: 119,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.

    Kontakty: Zákaznická linka DPD: 841 700 700, web: www.dpdbalik.cz



    TopTrans

    Společnost TopTrans působí na českém a slovenském trhu téměř 20 let. Kromě přepravy menších zásilek (např. z internetového obchodu k zákazníkovi), realizuje dopravu zboží mezi velkosklady a výrobci či přepravu nebezpečných látek podle evropských norem. V rámci České republiky disponuje 25 depy, na Slovensku jich má 6. Řídí se mottem: "Blesk je náš pomalejší brácha".

    Základní služby nabízené společností TopTrans:

    • pohyb zásilky můžete sledovat online na www.toptrans.cz a získáte zároveň i kontakt na řidiče, který bude balík doručovat
    • řidič Vás bude cca 1-2 hodiny před doručením balíku kontaktovat
    • není-li zásilka doručena, získáte pomocí SMS zprávy kompletní informaci o tom, proč k jejímu doručení nedošlo (příjemce nezastižen, apod.)

    Základní doručovací termín společnosti TopTrans je 24 hodin. Pokud dokončíte objednávku do 14.00 a zboží je skladem, proběhne doručení Vašeho balíku již následující den v termínu od 8.00 - 18.00 (je potřeba zvolit možnost platby hotově, při převzetí).

    U společnosti TopTrans nelze přiobjednat doplňkové služby.

    Cena služby: 389,- Kč + případné doběrečné 39,- Kč.



    Index spokojenosti s dopravou

    Tento index vyjadřuje míru spokojenosti zákazníka (tzv. Net Promoter Score, NPS) podle jednotlivých způsobů doručení.
    Každému zákazníkovi, který u nás vytvořil objednávku a kterého tak můžeme oslovit, dáváme možnost vyjádřit se, zda by nás na základě své zkušenosti s nákupem doporučil svým přátelům a známým.
    Tato možnost hodnocení je zákazníkům doručována prostřednictvím e-mailu několik dní po uskutečnění objednávky.

     

    Index spokojenosti je vyjádřen v % jako podíl výsledné hodnoty NPS Score k nejvyšší možné dosažitelné hodnotě

    ((|(% Promoters - % Detractors)| + 100) / 200)*100)


    Vše o nákupu Poradna Prodejny Kontakt

    Registrace

    Porovnání 0

    577 055 777 info@euronics.cz