Bezpečnostní opatření

Pro vaše klidné a spokojené nakupování jsme zavedli nová bezpečnostní opatření. Nakupujte online z domova a my se o vše ostatní postaráme!


Bezpečnost na skladě a výdejních místech

  • Všichni naši zaměstnanci na výdejních místech mají k dispozici ochrannou roušku, dezinfekční gely a ochranné rukavice.
  • Všichni naši řidiči mají ochranné roušky a před a po každém dodání k zákazníkovi si dezinfikují ruce.
  • Všechna naše výdejní místa i automobily pravidelně dezinfikujeme.
  • Na našich výdejních místech dodržujeme bezpečné rozestupy.
  • Přijímáme pouze bezhotovostní platby.

Nechte si zboží doručit k vám domů ZDARMA

Pokud máte možnost zůstat doma, nikam nechodit a dodržovat karanténu, velmi tento přístup podporujeme a zboží vám samozřejmě rádi doručíme až domů. Nyní máte navíc možnost u každé objednávky od 500 Kč využít dopravu zdarma. V košíku vám vždy nabízíme alespoň 1 možnost dopravce. Na termínu doručení se můžete domluvit s operátorem dle toho, jak vám to vyhovuje. My i ostatní dopravci pracujeme na tom, aby bylo zboží co nejdříve u vás.

Upozornění: My i ostatní dopravci měníme podmínky doručení. Vydání zásilek probíhá zcela bezkontaktně a s dodržováním ochranného rozestupu. V oblastech, kde hygienická stanice vyhlásila karanténu města/oblasti, platí speciální režim – nelze doručovat zboží domů.

Objednejte online, vyzvedněte na výdejně

Otevřeli jsme pro vás výdejní místa s bezpečnostním opatřením pro online objednávky. I nadále tedy můžete mít zboží rychle u sebe, jak jste zvyklí.

  1. Vyberte si zboží v našem e-shopu.
  2. V košíku zvolte jako způsob dopravy vyzvednutí na výdejně.
  3. Vyberte si vaši nejbližší výdejnu.
  4. Vyčkejte na SMS zprávu a e-mailové potvrzení, že je pro vás objednávka připravena.

Nejčastější otázky

Mohu teď vrátit zboží ve 14denní záruce, nebo se tato doba prodlužuje?

U zboží zakoupeného na e-shopu nám zašlete řádně vyplněný formulář k odstoupení od kupní smlouvy a jakmile bude odvolán nouzový stav vládou ČR odvolán, zboží nám neprodejně předejte. Do této doby zboží, prosím, již nepoužívejte.

U zboží zakoupeného na prodejně platí 14denní lhůta pro vrácení v případě, že zboží bude nepoužité, nepoškozené, v originálním obalu. Po dobu nouzového stavu, kdy jsou naše prodejny zavřené, se tato lhůta prodlužuje. Se zbožím se neprodleně dostavte k na prodejnu ihned po otevření prodejen.

Mám na prodejně reklamované zboží. Mohu si pro něj přijít?

Je mi líto, ovšem v době, kdy byl vyhlášen nouzový stav a naše prodejny jsou zavřené, nemůžeme zde vyřizovat reklamace. Vyčkejte na SMS o vyřízení reklamace, jakmile SMS obdržíte a vláda zruší nouzový stav, můžete se pro reklamaci dostavit. Postupujeme tak v souladu s Českou obchodní inspekcí a prosíme o trpělivost.

Kdy mi dovezete zboží? Jaké jsou termíny pro doručování?

Předpokládané termíny doručení najdete vždy v detailu objednávky u jednotlivých typů dopravy. Mimořádná situace může ovlivnit čas doručení. My i ostatní dopravci děláme, co můžeme. Prosíme o trpělivost.

Mohu platit v hotovosti nebo převodem? Tyto možnosti se mi nenabízí. Proč?

Bohužel momentálně kvůli nouzovému režimu nepřijímáme platbu v hotovosti. Možná je pouze platba online či platba kartou, a to z důvodu bezpečnosti (dodržování hygienických požadavků). Ideálně se snažíme o bezkontaktní předání zboží. A to jak na našich výdejních místech, tak při doručování domů. Platbu převodem nenabízíme.

Kolik teď stojí doprava?

Objednávky od 500 Kč vám nyní přivezeme domů zcela zdarma. Zdarma zůstává také možnost vyzvednutí zboží na výdejním místě.

Kdy otevřete prodejny?

Nejsme z toho nadšení, ale jde o mimořádnou situaci, a tak dle nařízení vlády jsou všechny naše prodejny dočasně zavřené do odvolání. Věříme, že i toto přispěje ke zpomalení šíření viru. Nově jsme otevřeli výdejní místa, kde tak alespoň můžete vyzvedávat své zboží už za 60 minut, tak jak jste zvyklí.

Nelze využít Komfortní dopravy. Proč?

Dopravu Euronics komfort nyní z důvodů mimořádné situace a bezpečnosti vás i naší posádky neposkytujeme. Můžete ale využít naší běžnou dopravu, se kterou vám nyní zboží přivezeme dle předem vámi zvoleného času a domluvy s operátorem.

Nepovedlo se mi provést online platbu. Co mám dělat? Mohu platit na místě?

Platba na místě není aktuálně vzhledem ke zvýšeným opatřením možná. Úhradu je možné provést běžným bankovním převodem, údaje k převodu obdržíte na e-mail.

Mohu dodatečně změnit způsob doručení?

Změna způsobu doručení u zaplacených objednávek není možná. Pokud ještě zaplaceno nemáte, kontaktujte nás a domluvíme se na dalších možnostech doručení.

Mám zboží připravené k vyzvednutí na prodejně, která je zavřená. Prodloužíte mi rezervaci?

Prodloužení rezervace je možné, ale je třeba, abyste nás kontaktovali. Můžeme vytvořit novou objednávku na výdejnu, která je aktuálně otevřená, nebo zvolíme doručení domů, abyste nemuseli nikam chodit.

Kde všude doručujete zboží?

Zboží doručujeme po celé České republice (kde je zpevněná cesta) mimo oblasti uzavřené oblastním hygienikem.

Jaký způsob doručení zboží doporučujete jako nejrychlejší?

V případě velké bílé techniky a televizorů doporučujeme naši standardní dopravu, v případě ostatních výrobků je nejrychlejším způsobem dodání zboží do výdejního místa.

 

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás

577 055 777

info@euronics.cz

Po–Pá: 8–21 | So–Ne: 9–21

O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

Prodejny

577 055 777 info@euronics.cz