Reklamace

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby Euronics komfort je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@euronics.cz.

Dopravce zásilky

Poškození hlaste nejpozději do

Kde hlásit?

Česká pošta

24 hodin

pobočka ČP

TOPTRANS

3 pracovních dnů

linka TOPTRANS: 267 101 601

DPD

2 pracovních dnů

linka DPD: 225 373 373

Euronics komfort

24 hodin

linka Euronics: 577 055 777

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

  • · Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
  • · Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
  • · Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

 

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail reklamace@euronics.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury

číslo objednávky nebo faktury

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

popis chybějící části

popis produktu, který vám byl doručen

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na Euronics.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.


Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit nejbližší prodejnu EURONICS, či DATART, nebo zboží pošlete přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.

Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE

Výrobek následně zašlete na jednu z níže uvedených adres:

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Reklamační oddělení

hala DC6, Poděbradská 772

250 90 Jirny

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

areál Slavie 1667

763 61 Napajedla

U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).


Náklady spojené s reklamací?

Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@euronics.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 577 055 777, nebo zašlete dotaz na adresu reklamace@euronics.cz. Rádi Vám poradíme!

 

Reklamace z e-shopu www.kamennyobchod.cz

Veškeré zboží z kamennyobchod.cz můžete reklamovat osobně na prodejně Euronics, OD ANDY, (1. patro).
Nebo můžete zboží zaslat poštou na adresu Euronics, OD ANDY, Erbenova 2906, Česká Lípa.

V případě dotazů k relamaci zboží z kamennyobchod.cz, pište na kamennyobchod@seznam.cz

Pro více informací navštivte www.kmno-reklamace.cz


Veškeré zboží z kamennyobchod.cz můžete reklamovat osobně na prodejně Euronics, OD ANDY, (1. patro).

Nebo můžete zboží zaslat poštou na adresu Euronics, OD ANDY, Erbenova 2906, Česká Lípa.”

V případě dotazů k relamaci zboží z kamennyobchod.cz, pište na kamennyobchod@seznam.cz nebo volejte na 728 221 221.

O nákupu Poradna Prodejny Kontakt

Registrace

Porovnání 0

Prodejny

577 055 777 info@euronics.cz